حجت‌الاسلام علوی در جلسه عصر اجلاسیه خبرگان:

وزارت اطلاعات طبق راهبردهای اخلاقی مقام معظم رهبری اداره می‌شود

وزیر اطلاعات در اجلاسیه خبرگان گفت: ما اساس کار در وزارت اطلاعات را بر مدیریت راهبرد محور قرار دادیم و امروز وزارت اطلاعات بر راهبردهای اخلاقی توصیه شده مقام معظم رهبری اداره می‌شود.

وزارت اطلاعات طبق راهبردهای اخلاقی مقام معظم رهبری اداره می‌شودبه گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جلسه دوم هفدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری ساعت 15:30 دقیقه 19 اسفند ماه کار خود را با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز کرد.

اولین برنامه جلسه عصر، سخنرانی پیش از دستور چند تن از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بود که حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی؛ وزیر اطلاعات و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، به عنوان نخستین ناطق این جلسه به ایراد سخنرانی پرداخت.

علوی پس از عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) پیرامون امنیت و حق جامعه ایرانی از این نعمت بزرگ سخن گفت و خاطرنشان ساخت: «کار اطلاعاتی برای تولید امنیت بسیار پیچیده، تخصصی و حساس است که باید براساس شرع، اخلاق و قانون انجام پذیرد؛ چرا که در نظام اسلامی همه امور باید طبق شرع، اخلاق و قانون و در چهار چوب های شرعی و فقهی به پیش رود».

وی تأکید کرد: «ما اساس کار در وزارت اطلاعات را بر مدیریت راهبرد محور قرار دادیم و امروز وزارت اطلاعات بر راهبردهای اخلاقی توصیه شده مقام معظم رهبری اداره می‌شود».

وزیر اطلاعات با اشاره به نظارت دقیق همراه با امنیت و در عین حال ایجاد نشاط و از بین بردن مواردی که رعب و ترس ایجاد کند افزود: «با مد نظر قراردادن منطق رحماء بینهم و اشداء علی الکفار دستاوردهای مهم و عمده ای به دست آورده ایم و رعایت اصل برائت را ملاک و مبنا قرار دادیم».

 عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه بخشی از اقدامات امنیتی و پیشگیرانه محرمانه قابل ذکر وزارت اطلاعات را برای نمایندگان این مجلس، بازگو کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار