دستاوردی دیگر از باشگاه پژوهشگران؛

كسب مدال طلای دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی اختراعات ۲۰۱۴ در کرواسی

عضو باشگاه پژوهشگران موفق به كسب مدال طلای دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی اختراعات ۲۰۱۴ جهان در کرواسی شد

مصطفی صائمیان رئیس اداره فرهنگی و فوق برنامه باشگاه پژوهشگران و نخبگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگارانگفت: مهندس جواد نجاتی، دانشجو کارشناسی ارشد مهندسی برق -قدرت و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علی آبادکتول، با طرح «دستگاه قفل میل ریش تریلر»، مدال طلای دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی اختراعات  ۲۰۱۴ جهان در کرواسی (زاگراب) را در حوزه "ماشین آلات" از آن خود کرد. در این مسابقات مخترعینی از 30 کشور با 500 اختراع حضور داشتند. پیش از این، این طرح در هفته پژوهش سال 93 به عنوان طرح برتر استان نیز شناخته شده بود که توسط استاندار مورد تقدیر قرار گرفته شد.

وی افزود: همچنین طرح «دستکش پوش لاتکس» این محقق جوان در هفدهمین دوره مسابقات بین‌المللی اختراعات 2014 کشور لهستان (ورشو) در حوزه "ارتپد و جراحی" مدال نقره کسب کرد.

این دوره از مسابقات توسط موسسه پیشرفت مخترعان کشور لهستان با حمایت آکادمی علوم این کشور و فدراسیون جهانی مخترعین  IFIA و سازمان علمی و تحقیقات این کشور در دانشگاه فنی و مهندسی شهر ورشو برگزار گردید. از این پژوهشگر جوان طی مراسمی در هفته پژوهش و فناوری تجلیل به عمل آمد.



انتهای پیام/
برچسب ها: مدال ، مسابقات ، مخترعان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار