تصادف مرگبار پراید و پژو 206 در خیابان معین/ خانم 28 ساله به دلیل شدت جراحات جان باخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد مرگبار یک دستگاه پراید با پژو 206 و مرگ دختر جوان خبر داد.

تصادف مرگبار پراید و پژو 206 در خیابان معین/ خانم 28 ساله به دلیل شدت جراحات جان باختجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات این حادثه مرگبار اظهار داشت: در ساعت 1:38 دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از برخورد یک دستگاه پراید با پژو 206 در بلوار سیمین بولیوار، خیابان معین مطلع و بلافاصله ایستگاه 94 عازم محل حادثه شد.

وی ادامه داد: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با پژو 206، خودروی پراید از مسیر منحرف و پس از برخورد با تابلوی راهنمایی و رانندگی از قسمت موتور شعله ور شد و راننده خودرو که خانم 28 ساله‌ای بود،‌ در داخل کابین محبوس شده بود.

ملکی افزود: راننده خودرو‌های عبوری تا رسیدن نیروهای آتشن نشانی خانم‌ 28 ساله را از داخل خودرو خارج کرده بودند و آتش نشانان نیز پس از رسیدن به محل، راننده جوان را تحویل عوامل اورژانس دادند و سپس حریق خودرو را مهار کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: متاسفانه راننده 28 ساله به علت شدت جراحات، جان خود را از دست داده بود و آتش نشانان نیز پس از اطفای کامل حریق، محل را تحویل عوامل راهور دادند و عملیات را در ساعت 2:08 بامداد دقیقه به پایان بردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار