امیر شقاقی: تمام تمرکز بازیکنان بر روی فعالیتهای تاکتیکی است

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان گفت: بازیکنان تمام تلاششان را می کنند تا با آمادگی بالایی در رقابتهای مقدماتی المپیک ریو حضور داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهناز امیر شقاقی، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان گفت: امروز آخرین روز از تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان است تا بازیکنان پس از استراحتی کوتاه در کمپ تیم های ملی حاضر شده و سپس تهران را به مقصد چین تایپه ترک کنیم.

وی افزود: با توجه به فرصت اندکی که در اختیار داشتیم تمام سعی خود را به کار گرفته ایم تا بهترین عملکرد را در مسابقات فوق داشته باشیم. دو بازی بسیار خوب با ازبکستان برگزار کردیم که این دیدار تدارکاتی باعث شد تا بازیکنان به آمادگی خوبی برسند و کادر فنی شناخت دقیقی از عملکرد بازیکنان داشته باشد.

امیر شقاقی ادامه داد: در اردوی نهایی تمام تمرکز بازیکنان بر روی تمرینات تاکتیکی بود تا تیم آماده ای را به مسابقات اعزام کنیم. 

وی در پایان گفت: ما در رقابتهای مقدماتی المپیک ریو با تیم های چین تایپه و لائوس به رقابت می پردازیم. متاسفانه هیچ شناختی از دو تیم نداشته و فیلم بازی از رقبای خود در اختیار نداریم اما با تلاش و پشتکار بازیکنانم امیدوار هستم که در مسابقات فوق عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار