ندیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحقیق و تفحص از نظام بانکی کشور را در سال 94 کلید می‌زنیم

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تحقیق و تفحص از نظام بانکی کشور در سال 94 خبر داد.

تحقیق و تفحص از نظام بانکی کشور را در سال 94 کلید می‌زنیمایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مهمترین اقدامات اقتصادی دولت در سال 94 گفت: دولت در بخش تورم مدعی است که می‌تواند تا 14.5 درصد تورم در سال آینده کاهش دهد که این امر می‌تواند اتفاق مهمی قلمداد شود.

وی با اشاره به کاهش رکود اقتصادی در سال 94 افزود:  با توجه به منابع جدید تعریف شده در بخش تولید می‌توان امیدوار بود که در سال آینده شاهد کاهش رکود اقتصادی در کشور باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با اشاره به مهمترین طرح‌های کمیسیون اقتصادی مجلس در سال 94 بیان داشت: مهمترین‌های طرح‌های کمیسیون اقتصادی در سال 94 معطوف به اصلاح نظام بانکی و اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود.

نماینده مردم لاهیجان با اشاره به طرح‌های تحقیق و تفحص مجلس در سال 94 بیان داشت: مهمترین طرح تحقیق و تفحص در سال 94 یک مورد معطوف به بیمه و دو تحقیق و تفحص در راستای بانک‌ها خواهد بود .

ندیمی در پایان افزود: یک مورد از تحقیق و تفحص در رابطه با بانک‌ها به تفحص از بانک سرمایه معطوف می‌شود که موضوع این تحقیق و تفحص تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شده است و دومین تحقیق و تفحص که جامع‌تر است معطوف به تحقیق و تفحص از نظام بانکی کشور می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: ندیمی ، مجلس ، سال 94
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار