شیشه عمر پایین جدولی ها در گرو انصاف ابطحی

خوان هفتم شمسایی در ورزشگاه هفت تیر، نصف جهان خیره به نصف جام

مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری هفت دیدار همزمان در شهرهای مختلف پیگیری می شود و جام قهرمانی به یکی از تیم های گیتی پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران می رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال در حالی به پایان خواهد رسید که در پایان این مسابقات تکلیف قهرمانی و یک تیم سقوط کرده مشخص خواهد شد و به احتمال فراوان یکی از تیم های خداحافظی کننده، پس از برگزاری دیدار نیمه تمام شهرداری و شهروند مشخص خواهد شد.

 

ساعت 16 روز جمعه 93/12/22

شهید منصوری قرچک - تاسیسات دریایی ایران در ورزشگاه هفتم تیر

علیرضا عبدالغنی - پژمان رضایی - رضا فلاح زاده - مجید اکبری - ناظر: علیرضا رجبی

تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در دومین سال حضور در لیگ برتر فوتسال ایران، برای رسیدن به اولین جام خود تیم فوتسال شهید منصوری قرچک، ورزشگاه هفت تیر قرچک و تماشاگران متعصب این تیم دوست داشتنی را پیش رو دارد. وحید شمسایی و یارانش از بیست و پنج مانع قبلی برای رسیدن به جام شیرین قهرمانی گذشته اند و شب گذشته را با خواب بوسیدن جام به صبح رسانده اند. سالها از آخرین قهرمانی یک تیم تهرانی در لیگ برتر فوتسال می گذرد ولی وحید شمسایی با باشگاه تاسیسات در یک قدمی این مهم قرار دارد. تاسیساتی ها اما در آخرین گام خود برای قهرمانی سد بزرگی را پیش روی خود می‌بینند. هرچند منصوری قرچک هم اکنون در رده ششم جای دارند و روی کاغذ نمی توانند خطری برای کسب یک امتیاز تاسیساتی ها باشند. اما نتایج خوب هفته های اخیر قرچکی ها و برد این تیم در تمام بازی های خانگی در نیم فصل دوم ( به استثنای گیتی پسند) ، و انگیزه بالای این تیم برای ازائه فوتسال پاک مهمترین دغدغه تاسیسات و بزرگترین امید گیتی پسندی ها برای قهرمانی است.

کسب یک امتیاز در این دیدار برای تاسیسات دریایی به منزله قهرمانی این تیم به حساب می آید. تاسیساتی ها در ۱۷ بازی گذشته خود نباخته اند و در صورت حفظ این روند شکست ناپذیری در این دیدار، قطعا قهرمان لیگ برتر فوتسال خواهند شد.

گیتی پسند اصفهان - موسسه اعتباری فردوسی مشهد در ورزشگاه پیروزی

محمد نصیرلو - امید سهرابی - فیروز مبینی - رضا رحیمی - ناظر: بهمن غفاری

گیتی پسند اصفهان در سالهای اخیر همواره یک پای تاریخ تکراری در هفته پایانی لیگ است. به یاد داریم دو سال پیش قهرمانی گیتی پسند در گروی پیروزی منصوری در قرچک مقابل ماهان تندیس قم بود و بازی جوانمردانه منصوری ها در آن دیدار گیتی پسند را به قهرمانی لیگ چهاردهم رساند.  سال گذشته هم گیتی پسند اصفهان برای قهرمانی نیازمند باخت دبیری با وحید شمسایی مقابل تاسیسات در تبریز بود تا اصفهانی ها با برد شهرداری ساوه به قهرمانی برسند اما تاسیسات دریایی فصل گذشته ضمن ارائه بازی جوانمردانه از پس دبیری بر نیامد تا دست گیتی پسند از جام کوتاه ماند.

اما در سومین جدال متوالی هفته آخری گیتی پسند برای قهرمانی باید چند ساعتی منتظر بمانیم و ببینیم مانند سال گذشته وحید شمسایی یک امتیاز لازم برای قهرمانی را کسب می کند و اصفهانی ها ناکام می مانند یا مانند دو سال پیش، مدال قهرمانی با دست قرچکی ها بر گردن تیم گیتی پسند آویخته خواهد شد. گیتی پسند در این هفته باید با فردوسی مشهد دیدار کند و در صورت برتری منتظر باخت تاسیسات باشد تا دومین جام قهرمانی خود در لیگ برتر را بالای سر ببرد.

مقاومت البرز - شهروند ساری در ورزشگاه انقلاب

علی حیفظی - مهدی مرشدی - انور ابراهیم پور - هادی ترابی - ناظر: عبدالواحد بیت سیاح

هیجان در پایین جدول فوتسال ایران کم از بالای جدول ندارد و با وجود رسیدن به هفته پایانی هنوز هیچ تیمی به دسته پایین تر سقوط نکرده و همچنان سه تیم شهرداری ساوه ، پایاسازه تبریز و مقاومت البرز برای یک سهمیه باقی مانده برای لیگ برتر می جنگند. در حساس ترین دیدار پایین جدولی تیم مقاومت البرز با شهروند ساری دیدار می کند. کسب حدhقل یک امتیاز توسط مقاومتی ها در این دیدار به معنای سقوط قطعی پایاسازه تبریز می باشد. مقاومتی ها باید در این دیدار به برتری برسند و منتظر لغزش شهرداری ساوه باشند تا لیگ برتری بمانند. البته در صورت شکست مقاومت مقابل شهروند هم ممکن است این تیم در لیگ برتر بماند.

تیم شهروند ساری که هفته گذشته در لیگ برتر ماندنی شد در این دیدار مقابل مقاومت و نصف دیدار باقی مانده مقابل شهرداری ساوه نقش تعیین کننده ای دارد و انتظار می رود این تیم که خود طعم فانوس بدستی را چشیده، با برگزاری دو دیدار محکم و جدی به تعیین تیم مستحق برای بقا کمک رساند.

شرکت ملی حفاری ایران - شهرداری ساوه در ورزشگاه نفت

علیرضا سهرابی- جواد غلامزاده - مهدی حقوقی - علی کاووسی - ناظر: محمد فرجی

تیم فوتسال شهرداری ساوه در هفته بیست و ششم کار سختی در اهواز دارد. این تیم که از هفته های ابتدایی لیگ در انتهای جدول جای داشته در هشت بازی گذشته خود نباخته و برای بقا کمر همت بسته است. شاگردان خوراکچی برای بقا باید در این دیدار سخت پیروز شده و نصف دیدار باقی مانده خود مقابل شهروند را نیز با برد پشت سر بگذارند. البته در صورت شکست در این دیدار و شکست مقاومت در برابر شهروند هم ساوه ای ها می توانند به بقا امیدوار بمانند. حفاری اهواز هم در این دیدار به دنبال کسب سه امتیاز و رسیدن به رده سوم جدول است.

فرش آرا مشهد - پایاسازه تبریز در ورزشگاه شهید بهشتی

وحید عرض پیما - امیر لامعی - مهدی شجاعت شعار - یوسف صادقی - ناظر: مهران جعفری

آخرین دیدار سرنوشت ساز هفته بیست و ششم را تیم های فرش آرا و پایاسازه در مشهد برگزار می کنند. تبریزی ها در این دیدار باید فرش آرا را شکست داده و منتظر شکست مقاومت بمانند. کسب یک امتیاز توسط مقاومت و یا برد شهرداری ساوه در یکی از دو دیدار باقی مانده اش، به معنی سقوط پایاسازه به دسته اول فوتسال می باشد. فرش آرایی ها هم که مدتها نتایج خوبی نگرفته بودند از هفته گذشته با گلباران ماهان تندیس استارت زدند و باید منتظر بمانیم تا این تیم اخلاقی مقابل پایاسازه فوتسالی پاک ارائه دهد.

مس سونگون ورزقان - ماهان تندیس قم در ورزشگاه شهید پورشریفی

رضا وثوقی - حمیدرضا قدسی راغب - حامد حدیدی - میلاد امیری - ناظر: جواد فهیمی راد

دیدار تیم های مس و ماهان تندیس در هفته بیست و ششم از حساسیت خاصی برخوردار است. از سویی مسی ها برای حفظ سکوی سومی و ماهانی ها برای حفظ پنجمی خود به سه امتیاز بازی نیاز دارند و از سوی دیگر علیرضا وفایی از ماهان تندیس و مسلم رستمی ها از مس سونگون هر دو با ۲۳ گل مدعیان اصلی آقای گلی بوده و نبرد سختی برای این عنوان دارند. 

دبیری تبریز - میثاق تهران در ورزشگاه علوم پزشکی

حسین شاهمرادی - کمال بایزیدی - سیدسجاد فتحی - وحید سکوتی - ناظر: جواد وحیدی فر

دیدار تیم های دبیری تبریز و میثاق تهران در هفته پایانی نیز برای هر دو تیم کاملا تشریفاتی بوده و نتیجه این دیدار فقط می تواند جایگاه دو تیم در میانه جدول را با تغییر روبرو کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار