«فتح الله جعفری جوزانی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«ایران برگر» مرگ زمستان و تولد بهار را جشن می‌گیرد/ این فیلم قابلیت اکران نوروزی را داشت

«فتح الله جعفری جوزانی» گفت: فضای نوروز فضایی است که همه ما دوست داریم با جشن گرفتن مرگ زمستان و تولد دوباره بهار بخندیم؛ امیدوارم فیلم ما این کار را بکند.

فتح الله جعفری جوزانی، تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص درستی چینش فیلم های نوروزی گفت: نظر خاصی ندارم چون جزء تصمیم گیرنده ها نبودم به دلیل فضای شاد ایران برگر حس کردیم که این اثر مناسب نوروز است و پس از ارائه درخواست در این زمینه خوشبختانه این اثر به عنوان یکی از فیلم های اکران نوروزی انتخاب شد.

این تهیه کننده بیان کرد: امیدوارم در نوروز اکران خوبی داشته باشیم در چند سال گذشته سینماروها استقبال خوبی از فیلم‌های نوروزی کرده اند البته اگر داستان و موضوع فیلم به فضای نوروز بیشتر مربوط باشد مخاطب بیشتر راغب دیدن فیلم و رفتن به سینما می‌شود.

وی افزود: مردم دوست دارند با وجود مسائل و مشکلات مالی که به سینما بروند چون هنوز سینما در ایران عاشقان سینه چاک زیادی دارد و ما هم امیدمان را به این مخاطبان بستیم پس باید با نشان د ادن فیلم های جذاب و دیدنی آنها را جذب سینما کرد.

جعفری جوزانی اظهار داشت: ایران برگر قابلیت اکران نوروزی را داشت و تنها  فیلم کمدی امسال است، فضای نوروز فضایی است که همه ما دوست داریم با جشن گرفتن مرگ زمستان و تولد دوباره بهار، بخندیم و امیدوارم فیلم ما این کار را بکند.

 این تهیه کننده در خصوص عملکرد جشنواره فجر امسال عنوان کرد: به طور طبیعی هر جشنواره‌ای یک چارچوب و سیاست‌هایی برای خودش دارد و آن را نیز عملی می‌کند پس هر کسی در هر مسابقه ای وارد می شود باید قوانین و قواعد آن بازی را بپذیرد.

وی افزود: بعد از  اتمام جشنواره نباید بحثی کرد و اما و اگر و چرا گفت پس چون ما تمام قوانین جشنواره را پذیرفتیم و شرکت کردیم در نتیجه برای بعد از جشنواره حرفی برای گفتن نداریم.

این تهیه کننده در خصوص برگزاری آئین های رونمایی از فیلم ها و تاثیر آن بر جذب مردم به سینما بیان کرد: آئین رونمایی اگر با برنامه برگزار شود و شتابزده نباشد برای معرفی فیلم و جذب مخاطب بسیار مفید است اما معرفی فیلم‌ها در جشنواره امسال کمی شتابزده بود و این امکان وجود داشت که برنامه ریزی بهتر و  مفصلتری برای معرفی بهتر و کاملتر فیلم‌ها صورت بگیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.