رودهن؛

زمین خواری سمی کشنده برای توسعه کشور است

فرماندار شهرستان پردیس گفت : بذر زمین خواری به دست افراد قانون گریز به عنوان سمی کشنده برای توسعه ایران اسلامی در سطح کشور به ویژه در شرق تهران پراکنده و کاشته شده است .

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن زمین خواری را سمی کشنده برای اقتصاد کشور با تخریب ضلع محیط زیست آن برشمرد و گفت : بذر زمین خواری به دست افراد قانون گریز در سطح کشور به ویژه در شرق تهران پراکنده و کاشته شده است .

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود : زمین خواری گریبان پایتخت را نیز گرفته و این موج تخریبی مرز های شهرستانهای پایتخت نیز درنوردیده است و چراغ خطر را برای محیط زیست روشن کرده است .

حیدری با تاکید بر اینکه سایه زمین خواری در شهرستانهای تهران با برخورداری از ساختاری گردشگری و توریست خیز سنگین است ، تصریح کرد : انبوهی از اراضی ملی در گذشته در این مناطق به دست زمین خواران تصرف شده بود و منابع دولتی در چنگال زمین خواران بود .

فرماندار پردیس در خاتمه اظهار داشت : آزاد سازی اراضی ملی و منابع طبیعی در شهرستانهای پایتخت کلید خورده است و موج آلاینده زیست محیطی زمین خواری از فضای پردیس در حال پاک شدن است .

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.