پور ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

پیش‌بینی رشد 3 درصدی اقتصاد درسال 94/ پیگیری کاهش نرخ سود سپرده‌های بانکی در سال 94

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که رشد اقتصادی کشور در سال 94 به 3 درصد خواهد رسید.

پیش بینی رشد 3 درصدی اقتصاد درسال 94/ کاهش نرخ سود سپردهای بانکی را در سال 94 پیگیری می کنیممحمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده مردم کرمان و راور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شرایط رشد اقتصادی در سال ۹۴ گفت: پیش بینی می‌کنیم در سال ۹۴ شاهد رشد اقتصادی در کشور باشیم.  
 
وی افزود: با توجه به بسیاری از نوسانات اقتصادی در سال ۹۲ و ۹۳ می‌توان رشد اقتصادی برای سال ۹۴ متصور بود، ولی این رشد نمی‌تواند رشد مناسبی باشد.  
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش بینی می‌کنیم در سال ۹۴ رشد اقتصادی کشور تقریبا به ۳ درصد برسد.  
 پورابراهیمی با بیان اینکه رشد اقتصادی ۳ درصدی برای سال آینده را باید به عنوان دوران گذر تلقی کرد، متذکر شد: باید با شرایط خاصی این دوران را سپری کرد تا به کلی از وضعیت رکود اقتصادی خارج شویم.  
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با اشاره به مهم‌ترین دغدغه‌های کمیسیون متبوع خود در راستای تدوین طرح‌های اقتصادی برای سال ۹۴ بیان داشت: کاهش نرخ سود سپرده‌های بانکی یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد بررسی کمیسیون اقتصادی مجلس در سال۹۴ خواهد بود.  
 
پورابراهیمی در توضیح موضوع مذکور در پایان افزود: کاهش نرخ سود سپرده‌های بانکی به یکی از چالش‌های بزرگ اقتصادی تبدیل شده است که بی‌شک در اولویت کاری کمیسیون اقتصادی مجلس در سال ۹۴ قرار خواهد گرفت.  

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، اقتصاد ، سپرده ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار