معاون رئیس جمهور خبر داد؛

افزایش ورود گردشگران خارجی به کشور/ اجرای 950 طرح سرمایه گذاری گردشگری

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: 950 طرح سرمایه گذاری در بخش گردشگری کشور در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛ مسعود سلطانی فر در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به افزایش ورود گردشگران خارجی به کشور، گفت: میزان ورود گردشگران خارجی با توجه به درخواست روادید اتباع کشورهای اروپایی برای سفر به ایران در تعدادی از کنسولگری ها، رشد چهار برابری داشته است.

وی همچنین از ایجاد تمهیدات لازم برای سفرهای نوروزی با برگزاری بیش از یک هزار نشست برنامه ریزی خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود میزان سفرهای نوروزی در سال 94 نسبت به سال گذشته، 20 درصد افزایش یابد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور همچنین در جریان بازدید از طرح مجموعه تفریحی گردشگری هفشجان، با بیان اینکه دولت یازدهم از طرح‌های سرمایه گذاری گردشگری حمایت می کند، از اجرای 950 طرح سرمایه گذاری در بخش گردشگری کشور خبر داد.

سلطانی فر افزود: این تعداد طرح شامل هتل، مجتمع های اقامتی و تفریحی و دیگر مراکز مورد نیاز گردشگران، با سرمایه گذاری 200 هزار میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی اجرا می شود.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، برای بررسی طرح جامع گردشگری به عنوان یکی از مصوبات سفر هیأت دولت، به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد و در این سفر یکروزه، ضمن حضور در نشست شورای برنامه ریزی استان، از طرح های گردشگری آپادانا ( مجموعه تفریحی و سالن همایش های بخش خصوصی ) هفشجان، کمپینگ گردشگری سامان و منطقه نمونه گردشگری شیدا در شهرستان بِن دیدن کرد.
 
انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.