توسط اپراتور دوم تلفن همراه انجام شد؛

تعرفه خدمات رومینگ تلفن همراه کاهش یافت/4 کشور شامل این خدمات شدند

ایرانسل از کاهش تعرفه خدمات رومینگ اینترنت همراه برای مسافران عراق، عربستان، ترکیه و آذربایجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران، با استفاده از خدمات رومینگ بین الملل، مشترکین سیمکارتهای ایرانسل می توانند در سفرهای خارجی خود با حفظ شماره، به خدمات تلفن همراه دسترسی داشته و ارتباطات تلفنی خود را برقرار کنند.
 
همچنین ،با کاهش تعرفه مکالمات، ارسال پیامک و اینترنت همراه از طریق "اپراتورهای زین، آسیاسل و کوراک عراق"، "STC، اتصالات و زین عربستان"، "ترکسل ترکیه" و "آذرفون جمهوری آذربایجان"، تعرفه رومینگ بین الملل ارزانتری در کشورهای عراق، عربستان، ترکیه و آذربایجان توسط ایرانسل به مشترکین عرضه شد.
 
بر این اساس "روشن کردن سیم‌کارت" و"دریافت پیامک" در کلیه اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ با ایرانسل رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای مشترکین در بر ندارد. ضمن آنکه با کاهش تا 96 درصدی تعرفه رومینگ اینترنت همراه در این کشورها، امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه نیز در سفرهای خارجی با تعرفه مقرون به صرفه تری برای مشترکین ایرانسل فراهم شد.
 
براساس این گزارش، با اعمال تعرفه های جدید، در حال حاضر تعرفه هر دقیقه تماس در داخل کشور عراق از طریق اپراتور زین، 11هزار و 100ریال و از طریق اپراتورهای آسیاسل و کوراک این کشور 34هزار و 400 ریال تعیین شده است.
 
تعرفه هر دقیقه مکالمه دریافتی از طریق رومینگ با اپراتور زین و آسیاسل هم 15هزار ریال و از طریق کوراک 12هزار و 40 ریال محاسبه می‌شود. این در حالی است که هر دقیقه تماس از طریق سیم‌کارتهای ایرانسل با ایران، از طریق رومینگ به شبکه زین عراق، 22هزار و 200 ریال و از طریق شبکه‌های آسیاسل و کوراکسل 75هزار و 680 ریال برای مشترکین هزینه در بر خواهد داشت.
 
ارسال هر پیامک از طریق شبکه زین و آسیاسل برای مسافرین ایرانسلی عراق 5180 ریال و از طریق شبکه کوراک 15هزار و 480 ریال محاسبه میشود. هزینه استفاده از هر مگابایت اینترنت همراه از طریق زیرساخت شبکه های آسیاسل و کوراک هم در این کشور 10 هزار ریال است.
 
مشترکینی ایرانسلی‌ که به عربستان سعودی سفر می‌کنند هم در هنگام استفاده از خدمات رومینگ بین الملل با استفاده از زیرساخت شبکه های STC، اتصالات و زین این کشور به ازای هر دقیقه تماس در داخل کشور، دریافت مکالمه و تماس با ایران 5990 ریال و برای ارسال هر پیامک 3600 ریال خواهند پرداخت. این در حالی است که هزینه استفاده از هر مگابایت اینترنت همراه از طریق سیمکارتهای ایرانسل در این کشور 10هزار ریال است.
 
مشترکین ایرانسلی که در زمان سفر به ترکیه، شبکه ترکسل را بعنوان شبکه میزبان رومینگ خود انتخاب کنند هم برای هر دقیقه تماس در داخل کشور و همچنین برای هر دقیقه تماس با ایران 20هزار ریال و برای هر دقیقه مکالمه ورودی 15هزار ریال خواهند پرداخت. ارسال هر پیامک برای این دسته از مشترکین 7000 ریال و استفاده از هر مگابایت ترافیک اینترنت همراه 5000 ریال برای این مشترکین هزینه در بر خواهد داشت.
 
هر دقیقه تماس در داخل کشور هم برای مشترکین ایرانسلی که در زمان سفر به کشور آذربایجان، آذرفون را بعنوان اپراتور میزبان انتخاب کنند 15 هزار ریال، دریافت مکالمه 18هزار ریال، تماس با ایران 50هزار ریال، ارسال پیامک 10هزار ریال و هر مگابایت اینترنت همراه 15 هزار ریال هزینه در بر خواهد داشت.
 
مشترکین ایرانسل پیش از سفر به کشورهای طرف قرارداد رومینگ بین الملل، برای دسترسی به تمامی این خدمات، کافیست پیش از خروج از کشور، با شماره گیری کد دستوری #1*111* از سیم‌کارت اعتباری خود به سادگی و بدون هزینه سرویس رومینگ را فعال کنند. تمامی مشترکین ایرانسل با شماره گیری #7*، در هر مکان و زمان و با استفاده از رمز دوم کارت بانکی خویش می‌توانند به راحتی و با قیمت واقعی شارژ مورد نیاز خود را تهیه کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کاهش ، رومینگ ، تعرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار