کفاشیان:

کی‌روش در مورد جهانبخش و آزمون تصمیم می‌گیرد/من بوی رفتن کی‌روش را استشمام نمی‌کنم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حضور آزمون و جهانبخش در امیدها بستگی به نظر کی‌روش دارد و وی درباره این موضوعات تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

کی‌روش در مورد جهانبخش و آزمون تصمیم می‌گیرد/من بوی رفتن کی‌روش را استشمام نمی‌کنم
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علی کفاشیان در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه امروز با کی‌روش اظهار داشت: باید بگویم که امروز جلسه خاصی با کی‌روش نداشتم اما گر کی‌روش بخواهد درباره برنامه‌های پیش رو صحبتی داشته باشد به طور حتم کنفرانس مطبوعاتی می‌گذاریم تا در جمع خبرنگاران صحبت‌های خود را ارائه دهد.

وی درباره وضعیت تیم ملی امید بیان کرد: وضعیت تیم ملی امید خوب است و ما جلسات خوبی را با خاکپور در خصوص این مسئله داشته‌ایم و این تیم با تمام قوا در مسابقات پیش رو آماده می‌شود و از هر لحاظ مشکلی نخواهد داشت.

وی درباره حضور آزمون و جهانبخش در تیم ملی امید بیان کرد: حضور این 2 بازیکن در تیم ملی امید بستگی به نظر کی‌روش دارد چرا که تصمیم نهایی را وی می‌گیرد اما در اصل همه در صدد هستیم تا برنامه ریزی خوب و کامل تیم ملی امید بتواند نتایج خوبی را رقم بزند.

کفاشیان درباره لغو بازی در مقابل تیم ملی ایتالیا اظهار کرد: در کل قرار بود که 3 بازی تدارکاتی برای آمادگی هرچه بیشتر تیم در نظر بگیریم اما باید بگویم مبلغی که تیم ایتالیا از ما درخواست کرده بالا بوده است و به همین خاطر تصمیم گرفتیم که با این تیم بازی نکنیم و با آن مقدار پول سه تیم دیگر را جایگزین کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تیم ملی بزرگسالان بیان کرد:‌ تمام برنامه‌ریزی‌های لازم برای آمادگی هرچه بیشتر تیم ملی بزرگسالان در نظر گرفته شده است و امیدوارم این تیم با تمام توان خود بتواند در مسابقات پیش رو حاضر شود و نتایج خوبی را کسب کند.

وی درباره اینکه آیا بوی رفتن کی‌روش می‌آید بیان کرد: کی روش این روزها در حال استراحت کردن است و من درباره این موضوع بویی را استشمام نمی‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار