"م.هـ" به اتهام ارتشا، اختلاس، کلاهبرداری و مسائل امنیتی به حبس، جزای نقدی و انفصال محکوم شد

سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: برای یک بخش از اتهامات "م.هـ" به استناد ماده 3 قانون تشدید مرتکبان ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری حکم به حبس، جزای نقدی و انفصال و همچنین به اتهام تبصره 2 ماده 5 این قانون، حکم حبس و جزای نقدی و رد مال و انفصال صادر شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، محسنی اژه ای در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار شبکه خبر با اعلام اینکه هنوز حکم قطعی نشده و در این باره عذر قانونی دارم، گفت: یک بخش از اتهامات م . ه. به استناد ماده 3 قانون تشدید مرتکبان ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری حکم به حبس، جزای نقدی و انفصال صادر شده است.

 وی تاکید کرد: همچنین به اتهام تبصره 2 ماده 5 این قانون یعنی تشدید مجازات مرتکبین ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری حکم حبس و جزای نقدی و رد مال و انفصال صادر شده است.

محسنی اژه ای افزود: درباره مسائل امنیتی این فرد به حبس محکوم شده است.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: حکم که قطعی شد قطعا آن را به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد، ضمن اینکه این حکم قابل بازنگری و تجدید نظرخواهی است.

وی افزود پس از ابلاغ حکم به متهم و وکلایش وی 20 روز فرصت دارد تا به رای صادره اعتراض کند و اگر اعتراض نکرد حکم قطعی تلقی خواهد شد.

یک منبع آگاه نیز صبح امروز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهارداشت: م.هـ برای ابلاغ حکم امروز احضار شد و تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارد به دادگاه برود.

دادگاه وی در 25 جلسه در شعبه 28 دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی محمدعلی مقیسه برگزار و در دو جلسه اول کیفرخواست وی قرائت شد و از جلسه سوم" م.هـ" و وکلای مدافع او در برابر اتهامات وارده به دفاع پرداختند.

قاضی پرونده بعد از بیست و پنج جلسه در تاریخ 15 دی ماه امسال برای انجام تحقیقات وقت تنفس اعلام کرد.

دو جلسه بعد از آن در تاریخ 20 و 25 بهمن ماه امسال به عنوان اخذ آخرین دفاعیات برگزار و بیستم اسفند ماه حکم صادر شد.

برخی منابع خبری گزارش دادند که "م.هـ" برای دریافت حکمش به دادگاه مراجعه نکرده است.
برچسب ها: وبگردی ، اختلاس ، حبس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار