کواکبیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلبان به پایبندی بر اندیشه‌های امام مفتخرند

دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: اساس انقلاب ما برپایه اندیشه‌های امام خمینی(ره) استوار است و اساس تفکر اصلاح‌طلبی نیز برگرفته از رهنمودهای معمار کبیر انقلاب است.

"مصطفی کواکبیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، در واکنش جدی به صحبت‌های اخیر عیسی سحرخیز اظهار داشت: هویت اصلی اصلاح‌طلبان اصیل کشور با امام خمینی(ره) معنادار می‌شود.

دبیر کل حزب مردم سالاری ادامه داد: اساس انقلاب ما برپایه اندیشه‌های امام خمینی(ره) استوار است و اساس تفکر اصلاح‌طلبی نیز برگرفته از رهنمودهای معمار کبیر انقلاب است.
 
نماینده اصلاح طلب در مجلس هشتم ادعای سحرخیز را اظهار نظری شخصی دانست و اضافه کرد: چطور می‌شود اصلاح طلبان امام خمینی(ره) را قبول نداشته باشند، اصلاح‌طلبان قبل از آنکه به اصلاح‌طلب بودن خود افتخار کنند به پایبندی به اندیشه‌های امام خمینی (ره) مفتخر هستند و در این مسیر ذره‌ای از اندیشه‌های امام  عقب نمی‌نشینند.

وی از جمله این اندیشه‌ها بحث ولایت فقیه را به عنوان بحث محوری مطرح کرد و اظهار داشت: ما تداوم بخش چنین تفکری در حوزه اصلاح‌طلبی هستیم.  
 
کواکبیان با تأکید بر اینکه عملکرد یک فرد نباید موجب قضاوت در مورد تمام  اصلاح‌طلبان شود ادامه داد: اصلاح‌طلبان استوانه و پشتوانه‌ای چون رهبر کبیر انقلاب را هیچ‌گاه از دست نخواهند داد.  
 
ابن فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان ضمن محکوم کردن این ادعا خاطر نشان کرد: اندیشه و تفکر معمار کبیر انقلاب با گذشت زمان در کشور راسخ‌تر و در جهان اسلام با صلابت‌تر پیش می‌رود.  

انتهای پیام/  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار