صفحات اجتماعی روزنامه‌ها در قاب باشگاه خبرنگاران:

از 2700 میلیارد تومان دیه تلفات جاده‌ای تا افزایش 15 درصدی تعرفه‌های پزشکی در بخشهای دولتی و خصوصی

در صحفات اجتماعی امروز روزنامه‌های کشور موضوعهای 2700 میلیارد تومان دیه تلفات جاده‌ای و ضیافت چهارشنبه‌سوری با وسایل آتش‌بازی چینی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روزنامه ایران، جوان و آرمان در صحفات اجتماعی خود به مطالبی همچون 15 درصد تعرفه‌های پزشکی در بخشهای دولتی و خصوصی 29 اسفند تا 15 فروردین روز سیاه جاده‌ها و غیره اشاره کردند و در ادامه نگاهی کوتاه به آن خواهیم داشت.

روزنامه آرمان:
بی‌توجهی برخی از رانندگان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رفتار پرخطر آنها، استاندارد نبودن جاده‌ها و بزرگراه‌های کشور، نقص فنی خودروهای باعث سوانح رانندگی و حوادث جاده‌ای شده است به طوری که آمار مرگ و میر مصدومیت شهروندان در نقاط مختلف کشور رشد روز افزونی داشته است.

روزنامه آرمان در صحفه اجتماعی امروز خود به موضوع 2700 میلیارد تومان دیه در یک سال می‌پردازد.

در این گزارش آمده است، بر اساس آخرین آمار ایران،‌بعد از کشورهای آمریکا، چین، روسیه، برزیل، هند مکزیک و تایلند هشتمین رتبه زندانیان در جهان دارد اما همچنان انتقادهای بسیاری از وضعیت نامناسب زندانها به ویژه از نظر بهداشت و سلامت زندانیان به گوش می‌رسد.

در ادامه نیز موضوعهای زندانهای ایران وسایل بهداشت و سلامت زندانیان، تعیین بودجه سال 94 برای سازمان زندانها،آمار تصادفات جاده‌ای، دیه 2700 میلیارد تومان در یک سال گذشته، بی‌توجهی  برخی از رانندگان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، همکاری رانندگان و شهروندان با پلیس راهنمایی و رانندگی و غیره بررسی می‌شود.

همچنین روزنامه آرمان در صحفه اجتماعی امروز خود به موضوع تبانی برخی دستگاه‌های زمین خواری، طرح دوفوریتی مقابله با ریزگردها، اتحادیه‌ها قاضی خوبی نیستند و لزوم کاهش 25 درصدی مرگ و میر میانسالان می‌‌پردازند.

روزنامه جوان:
*29 اسفند تا 15 فروردین روز سیاه جاده‌ها!

روزنامه جوان در صحفه اجتماعی امروز خود به موضوع 29 اسفند تا 15 فروردین روز سیاه جاده‌ها! می‌پردازد.

این روزنامه در این باره اورده است که از کل کشته‌های حوادث رانندگی 8/72 درصد مربوط به جاده‌های برون شهری 5/36 درصد مربوط به حوادث درون شهری است در سال 91، 13 فروردین با 540 فقره تصادف و سال 92 روز 29 اسفند ماه با 438 فقره و سال 93 روز 8 فروردین ماه با 402 فقره بالاترین آمار تصادفات خونین و جراحی را به خود اختصاص داده است.

در ادامه نیز بررسی موضوعهای امار حوادث رانندگی در سالهای 91 تا 93،‌افزایش سوانح رانندگی از 29 اسفند تا 15 فروردین به عنوان روزهای سیاه جاده‌ها، آمار مقایسه‌ای در سال 84 و 93، آمار 34 میلیونی گواهی‌نامه‌ها و غیره صورت می‌گیرد.

روزنامه ایران

*افزایش 15 درصدی تعرفه‌های پزشکی در بخشهای دولتی و خصوصی 

روزنامه ایران در صحفه اجتماعی خود به موضوع افزایش 15 درصدی تعرفه‌های پزشکی در بخشهای دولتی و خصوصی می‌پردازد.
در این روزنامه آمده است میانگین رشد تعرفه‌های پزشکی هم در بخش دولتی و هم در بخش غیر دولتی متناسب با اقتصاد مقاومتی کمتر از میزان نرخ تورم تعیین شده است اما در حالت کلی رشدی نرخ تعرفه‌ها برای سال آینده در 2 بخش دولتی و غیر دولتی 15 درصد تعیین شده است.

در ادامه نیز موضوع‌های تعیین تعرفه‌های پزشکی سال 94، افزایش 15 درصدی تعرفه‌های پزشکی در بخشهای دولتی و خصوصی، کمیت ارایه خدمات پزشکی، کیفیت ارایه خدمات پزشکی و غیره بررسی می‌شود.

همچنین روزنامه ایران در صحفه اجتماعی امروز خود به موضوعهای ضیافت چهارشنبه‌سوری با وسایل آتش‌بازی چینی‌ها، نظارتی بالا تر از شورایاران و گلایه ملاوردی از تحریف سخنانش در اجلاس جهانی زنان می‌پردازد.

انتهای پیام/
برچسب ها: روزنامه ، ایران ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار