«حافظ ناظری» مهمان پایان سال برنامه «خوشا شیراز»

ویژه برنامه «خوشاشیراز» به تهیه‌کنندگی‌ «هادی قندی» با آیتم‌های متنوع با حضور هنرمندان در عرصه‌های مختلف به استقبال از نوروز می‌رود.

هادی قندی، تهیه کننده برنامه "خوشا شیراز" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: ویژه برنامه شبکه استانی فارس 29 اسفند به روی آنتن می‌رود و حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون و منوچهر والی‌زاده دوبلور و گوینده رادیو مهمان این برنامه هستند.

وی در ادامه اظهار داشت:‌ برای اولین بار در رسانه ملی، حافظ ناظری فرزند استاد شهرام ناظری در برنامه حضور خواهند داشت و در خصوص فعالیت های خود به گفتگو می‌پردازد.

قندی بیان کرد: در این برنامه سعی کردیم حال و هوای برنامه رنگ و بوی عید به خود گیرد و موسیقی و آیتم‌هایی را متناسب با فصل بهار و نوروز به سمع و نظر مخاطبان برسانیم.

وی تصریح کرد:‌ جواد پوست پرداز کارگردان تلویزیونی، پیمان قانع طراحی دکور، سعید مولایی، امیر غالب زاده و سجاد افروغ دستیاران تهیه کننده، فرید هاشم زاده نور پرداز، سعید داموغ صدا بردار، احمد حجازی و سمیرا آزادی تدوین، احمد سعدی، فرید هاشم زاده،‌ حسین سلطان پور و صمد فرهنگ از تصویر برداران در این پروژه همکاری دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ برنامه "خوشا شیراز" با اجرای محسن آزادی جمعه 29 اسفند ساعت 9 الی 11صبح از شبکه استان فارس به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.