همدان؛

استقبال از مسافران نوروزی با تور همدان گردی

مدیر کل میراث فرهنگی استان همدان از آمادگی این استان برای استقبال از مسافرین نوروزی خبر داد و گفت: برای رفاه حال مسافران تور همدان گردی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ مدیر کل میراث فرهنگی استان همدان در مراسم افتتاحیه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان گفت: استان همدان شرایط لازم را برای استقبال از مهمانان نوروزی فراهم کرده است.

ریحان سروش مقدم افزود: با هماهنگی های انجام شده برای راهنمایی مسافرین به اماکن گردشگری، تور همدان گردی تدارک دیده شده است تا وقت مسافرین کمتر گرفته شود.

معاون عمرانی استاندار گفت: امیدواریم بتوانیم وظیفه خود را در شهر تاریخی همدان به بهترین نحو انجام دهیم.

عراقی افزود: تلاش میکنیم بهترین شرایط را برای مسافرین نوروزی استان در ایام نوروز فراهم کنیم.

مسئول هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان همدان نیز در رابطه با خدماتی که در ایام نوروز به مسافرین استان ارائه خواهد شد گفت: بر اساس طرح ساماندهی خدمات کشور، 9 کمیته زیر مجموعه این ستاد هستند.

خاکسار افزود: این کمیته ها در طول سال با جلساتی که انجام شده، آمادگی کامل برای استقبال از مسافرین نوروزی را دارند.

وی ادامه داد: نمایندگان تمام کمیته ها به صورت تمام وقت در ستاد حضور دارند که پاسخگوی مسافرین خواهند بود.

مسئول هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان اضافه کرد: با هماهنگی های صورت گرفته امسال ستاد اسکان استان تفکیک شده که یک ستاد نیز به مدیریت شهرداری همدان برای اسکان فرهنگیان شکل خواهد گرفت.

خاکسار با بیان اینکه مدت زمان ارائه خدمات نوروزی به مسافرین از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه است ابراز داشت: مسافرین نوروزی برای کسب اطلاعات بیشتر یا ارائه شکایت می توانند با سامانه پیامکی 09629 ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.