عابدینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بعد از اعلام شرایط جدید برای خرید پرسپولیس اقدام می‌کنیم/ سرخابی ها در قالب مذاکره واگذار می‌شوند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرکت پیشکسوتان پرسپولیس به همراه شرکت استیل آذین قرار است که این بار برای خرید باشگاه پرسپولیس پیش قدم شوند.

بعد از اعلام شرایط جدید برای خرید پرسپولیس اقدام می‌کنیم/ سرخابی ها در قالب مذاکره واگذار می‌شوندامیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال در جلسه‌ای که ما اعضای شرکت پیشکسوتان پرسپولیس با هدایتی داشتیم تصمیم گرفتیم که بعد از اعلام شرایط جدید بضاعتمان را نگاه کنیم و برای خرید باشگاه پرسپولیس اقدام کنیم.
 
عابدینی در ادامه عنوان کرد:‌به هر حال با افرادی همچون هدایتی و پروین مسئله خرید باشگاه پرسپولیس را هماهنگ کردیم و این بار تصمیم جدی برای خرید باشگاه پرسپولیس داریم.
 
مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره اینکه رقم پیشنهادی آن‌ها برای خرید این تیم همان 200میلیارد تومان است، بیان کرد: معتقدم که هیأت واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی منافع خریدار را می‌بیند. همچنین دولت و هیأت واگذاری در این امر معذوراتی دارند، اما همه جوانب هم برای خصوصی سازی سرخابی‌ها خواهند دید. 

وی در مورد اینکه شرایط مرحله سوم مزایده تغییر می‌کند یا نه، تصریح کرد: رقم ها نزدیک هم می‌شوند یعنی مبلغ تعیین شده برای واگذاری سرخابی‌ها با قیمت مدنظر خریداران نزدیک می‌شود، همچنین بعید می‌دانم مزایده‌ای صورت بگیرد و مذاکره بین فروشنده و خریدار انجام می‌شود. معتقدم که سازمان خصوصی سازی این دو باشگاه را در قالب مذاکره واگذار می کند.
 
وی درباره اینکه احتمال واگذاری سرخابی‌ها به شرکت‌های وابسته به دولت بیان کرد: معتقدم که پور حسینی چنین نیتی ندارد، وی سرمایه گذار را تشویق کرده و تسهیلات به بخش‌های خصوصی داده تا رضایت آن‌ها برای خریداران سرخابی‌ها جلب کند، به هر حال مجلس و دولت اراده لازم برای واگذاری سرخابی‌ها را دارند. 

وی در مورد یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای که مشتری جدید خرید باشگاه است، عنوان کرد: من نمی‌دانم  که این فروشگاه دولتی یا خصوصی است، به هر  حال این فروشگاه شرکت بزرگی است و رقیب خوبی برای ما محسوب می‌شود.

** کی‌روش گوشه دلارش ساییده شود از ما شکایت می‌کند!
 
عابدینی در مورد اختلاف کی‌روش با اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به نظرم اسدی فوتبال را تجزیه و تحلیل کرده است اما کی روش دوست دارد فقط متکلم وحده باشد برنامه‌هایش بدون مشکلی اجرا و عملیاتی شود، همچنین به کی‌روش نباید کوچکترین جسارتی صورت بگیرد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: ‌کی روش باور نمی‌کند کسانی در فوتبال ایران هستند که می‌توانند حرف علمی بزنند، کی‌روش باید آ‌ستانه صبرش را بالا ببرد. خیلی زود عصبانی نشود و واکنش نشان ندهد، حقوق فوتبال ما استیضاح می‌شود اما کی‌روش فقط منافعش را به فوتبالمان دیکته می‌کند. 

عابدینی عنوان کرد: من این سوال را دارم اسدی برای مردم ایران دلسوزی می‌کند تا کی‌روش؟ کی‌روش گوشه دلارش ساییده شود از ما  شکایت می کند، اسدی آدم با سواد فوتبالی است. وی صحبت درباره وضعیت فوتبال کشورمان نکند چه د چه کسی این کار را انجام دهد. 

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: کی روش فرافکنی نکند، وی باید تعامل برخورد کند، سرمربی تیم ملی شاگرد استاد استاد فرگوسن بوده و باید حرفه‌ای برخورد کند، جلسه اسدی با کی‌روش ضبط شده است و اسدی می‌تواند محتویات این جلسه را در اختیار جراید و روزنامه‌ها قرار دهد تا مردم قضاوت کنند چه کسی بر اساس استدلال، منطق و حساب شده صحبت کرده است.

** کمیته فنی در مورد آزمون و جهانبخش تصمیم بگیرد

عابدینی در مورد مناقشه تیم ملی بزرگسالان و امید بر سر آ‌زمون و جهانبخش گفت: به هر حال اولویت را در  چنین شرایطی باید مشاهده کرد، خاکپور و کی‌روش هر کدام بر اساس منافع شخصی خودشان صحبت می‌کنند، اما کمیته فنی منافع تیم‌های ملی را می‌بیند، بر این اساس کمیته فنی باید در مورد این دو بازیکن تصمیم بگیرد. 

وی تصریح کرد: ‌به هر حال من نمی‌دانم هیأت واگذاری چه تصمیمی می‌گیرد اما هم اینکه مسئولان اراده‌ای برای فروش دارند باید از آن‌ها تشکر کرد، مسئولان خصوصی سازی سرخابی ها را کنار نمی گذارند و معنی و مفهومش این است که اراده قوی پشت واگذاری سرخابی‌ها وجود دارد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم هیأت واگذاری هر تصمیمی بگیرد مصلحت باشگاه، خریدار و فروشنده را در نظر می‌گیرد، گمانه زنی‌ها تمام شده و تصمیم منطقی گرفته می‌شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، سرخابی ، مزایده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار