«عارف لرستانی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سریال «در حاشیه» مخاطبان را با فرهنگ ایرانی می‌خنداند

بازیگر «در حاشیه» گفت: چند وقتی است که ماهواره مخاطبات تلویزیون را به خود جلب کرده و امیدوارم سریال «در حاشیه» بتواند سبب بازگشت آن‌ها و خندیدن مخاطبان با فرهنگ ایرانی شود.

عارف لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص سریال "در حاشیه"‌گفت:‌من در این سریال نقش مریض ثابت را بازی می‌کنم، بهیاری که به شکل خاص در ابتدای تاسیس وارد بیمارستان می‌شود و تا پایان داستان همراهی می‌کند.

وی در ادامه افزود:‌ من هیچ گاه برای بازی در نقش به  تکیه کلام خاص فکر نمی کنم و در هنگام بازی به ذهنم می‌رسد زمانی هم که سر صحنه اتفاقی می‌افتد نمی گویم من گفتم می گویم او گفت چون آن حرکت یا کلام را برای خودم نمی‌دانم و از تکیه کلام‌های موجود در نقش‌هایم هیچ گاه در زندگی واقعی استفاده نکرده‌ام.

بازیگر سریال ویلای من اظهار داشت:‌بازگشت مهران مدیری به تلویزیون اتفاق بسیار خوبی است مخصوصا برای مخاطبان تلویزیون‌،  چون تلویزیون رسانه ای فراگیر برای مردم و در شهرها و روستاها است. متاسفانه این روزها ماهواره مخاطبان تلویزیون را جذب خود کرده است و این اتفاق به شدت وحشتناک خواهد بود ناراحتی اهالی تلویزیون را به بار آورده است، امیدوارم سریال "در حاشیه" بتواند با برگرداندن مخاطبان به تلویزیون آن‌ها را با فرهنگ خودمان بخنداند و این تنها وظیفه ما تلویزیونی‌ها نیست و سوالان هم باید کمک کنند.

وی در پایان پیرامون آرزوی نوروزی‌اش خاطر نشان کرد:‌ برای تمام ایرانیان در سال جدید سلامتی آرزو می‌کنم زیرا اگر انسان کل دنیا را هم داشته باشد اما سلامت نباشد و یک بند انگشتش درد کند هیچ فایده‌ای ندارد.

گفتنی است؛ سریال "در حاشیه" از ششم فروردین ماه سال 94 به کارگردانی مهران مدیری از شبکه 3سیما به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار