«عاطفی» مرکز بسیج صدا و سیما را فرماندهی می‌کند

مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید مرکز بسیج سازمان صدا و سیما امروز دوشنبه 25 اسفند برگزار شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،در این مراسم رئیس سازمان بسیج مستضعفین تنها حربه دشمنان جمهوری اسلامی را سلاح فرهنگی دانست و گفت: كاركنان رسانه در این شرایط،سربازان خط مقدم جبهه جنگ با دشمنان هستند.

سردار نقدی خاطر نشان كرد: برنامه‌های توطئه‌آمیزی كه دشمنان با تكنیك‌های جنگی و نظامی داشتند رنگ باخته و تنها سلاح باقی‌مانده آن‌های رسانه و امكانات رسانه‌ای است.

وی تاكید كرد : اگرچه تهاجم فرهنگی با ابزار رسانه و در شرایطی نابرابر در جهان بر علیه ما شكل گرفته اما ایستادگی ما در عرصه فرهنگی و كار بسیجی در این زمینه خوشبختانه این تلاش ها را تا كنون خنثی كرده و این با عزم و همت بسیجیان در مراكز فرهنگی رقم خورده است.

در این مراسم دكتر جعفری رئیس سابق بسیج ضمن خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید مركز بسیج وی را پدر معنوی مركز بسیج دانست و گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران تحولات عظیمی را در معادلات منطقه‌ای و جهانی ایجاد كرده است و جمهوری اسلامی ایران امروز سلسله جنبان نهضت‌های فكری است.

وی برخورداری از برنامه و افق ماموریت‌های علمی،وظیفه‌گرایی، انعطاف‌پذیری و قدرت را بخشی از توانمندی‌های اثربخش بسیج دانست و افزود : امروزه رسانه ملی 16 هزار عضو بسیج دارد كه این توانمندی و ظرفیت، سازمان را برای مقابله با جریان امپراطوری رسانه‌ای غرب آماده كرده است.

محمود عاطفی رئیس بسیج سازمان صدا و سیما نیز در این مراسم گفت :بسیج شجره ای طیبه و  مولود اندیشه ناب امام  خمینی (ره) است و باید به عنوان هدف جاریه،زلال و شفاف باقی بماند.

محمود عاطفی افزود: در حوزه ماموریت‌های سازمان در مقاطع خاصی از عمر پرسنل سازمان هستیم كه نسل انقلاب آرام آرام بازنشسته می‌شوند و نسل جوان باید پرشور و با اعتقاد وارد شوند و ضروری است كه بسیج بر اساس سیاست‌های كادرسازی با استفاده از تجربیات گذشته، جوان‌‌گرایی كند.

وی یادآور شد افق فعالیت‌های بسیج در تولید پیام از سازمان و مرزهای كشور فراتر رفته است و بسیج سازمان باید با اتخاذ تاكتیك‌هایی با رویكرد نوین در سازمان نقش‌آفرینی كرد.

در پایان این مراسم با اعطای حكم رئیس رسانه ملی و رئیس بسیج مستضعفین محمود عاطفی به سمت رئیس مركز بسیج رسانه ملی منصوب و با اعطای لوح‌سپاس از زحمات دكتر جعفری رئیس سابق مركز بسیج قدردانی شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار