مرد طلبکار سارق حرفه‌ای از آب درآمد

سارقی که تحت عنوان خریدار طی نقشه‌ای اقدام به سرقت یک دستگاه سواری پژو پارس کرده بود توسط پلیس شهرستان سبزوار خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

مرد طلبکار سارق حرفه‌ای از آب درآمد
سرهنگ آزادواری فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار ر گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو سواری پژو پارس در یکی از مناطق شهر سبزوار بلافاصله تیم گشت کلانتری ۱۳ راهنمایی این فرماندهی جهت بررسی در محل حاضر شدند. 

سرهنگ آزادواری افزود: در تحقیقات به عمل آمده مالباخته اظهار داشت که خودرو را در خیابان پارک کرده و پس از گذشت چند دقیقه به محل پارک مراجعه در حالیکه اثری از آن نبود. 

وی ادامه داد: با توجه به نوع و مدل خودرو و مدت زمان سرقت فرضیه داشتن سوئیچ از سوی سارق قوت گرفت که شاکی عنوان داشت به کسی مظنون نبوده و خودرو را از نمایندگی تحویل گرفته‌ام و سوئیچ اصلی و یدک را به هیچ عنوان در اختیار کسی قرار نداده‌ام. 

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار اظهار داشت: در ادامه تحقیقات شاکی عنوان داشت حدود ۴ ماه قبل اجناسی را خریداری کردم که نصف مبلغ را نقد و مابقی را طی یک فقره چک به فروشنده آن تحویل دادم پس از گذشت چند روز فروشنده مراجعه و تقاضای پول نقد کرد و اظهار داشت به عوض پول حاضر است خودرو من را بخرد لذا سوئیچ را تحویل وی داده تا جهت قیمت گذاری با خودرو به بنگاه برود پس از گذشت ۲۰ دقیقه مراجعه و عنوان داشت به علت نقص فنی خودرو را نمی‌خواهد و طلبش را در‌‌ همان موعد مقرر می‌ گیرد. 

سرهنگ آزادواری تصریح کرد: با توجه به احتمال دست داشتن خریدار خودرو در سرقت ضمن هماهنگی با مقام قضایی او را به کلانتری منتقل که متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله موجود پلیسی به سرقت خودرو اعتراف کرد. 

وی در ادامه بیان داشت: سارق خودرو در بازجوئی‌های تکمیلی اظهار داشت با توجه به مشکلات مالی ۴ ماه قبل نقشه سرقت خودرو را کشیده و ضمن سوء استفاده از اعتماد مالک خودرو سوئیچ یدک تهیه و پس از چند ماه نقشه‌ام را عملی کردم. 

سرهنگ آزادواری خاطر نشان کرد: با راهنمایی متهم خودرو مسروقه در حالی که فک پلاک شده بود در پارکینگ یکی از اقوامشان که از موضوع سرقت بی‌اطلاع بود کشف و متهم راهی دادسرا شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار