شماره ۹۹/ مشکل فنی پیش اومده بود؛

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها در هفته‌ای که گذشت، شماره ۹۹

از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شماره یک بسته هفتگی جمعه‌ها ۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۲ در صفحه دریچه فناوری اطلاعات سایت باشگاه خبرنگاران منتشر شد و از آن روز تا به حال ۹۹ شماره در روز جمعه منتشر شد. از همان ابتدا این بسته به عنوان یکی از پربازدیدترین و البته منتخب‌ترین خبرهای سایت باشگاه خبرنگاران شناخته می‌شد که بیش از ۲۰ هزار بازدید در روز داشت. هدف این بسته خبری معرفی بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها و بازی‌ها برای سیستم‌عامل‌های مطرح بود، به همین منظور بنده سالار واعظی هر جمعه بهترین‌ها را به همراه تیم تحریریه دریچه فناوری اطلاعات برای شما در قالب یک خبر با نام بسته هفتگی منتشر می‌کردم، اما این هفته با توجه به مشکل فنی که در بخش ارسال خبر پیش آمده بود، متاسفانه نتوانستیم مثل همیشه جمعه بسته هفتگی رو منتشر کنیم، ضمن عذرخواهی از شما کاربران عزیز این بسته رو استثناً امروز یعنی دوشنبه منتشر کردیم. جمعه ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۳ هم به مناسبت صدمین بسته هفتگی و هم مقارن با سال نو انشالله با یک رویکرد جدید و رنگ و لعابی تازه بسته هفتگی رو تقدیم حضور شما کاربران خواهیم کرد.

دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌ای که گذشت




نرم افزار Wise Care 365 یکی از ابزارهای حرفه‌ای در زمینه بهینه سازی سیستم عامل می‌باشد. بعد از نصب این نرم افزار شما احساس خواهید کرد که یک سیستم عامل جدید را بر روی رایانه نصب كرده‌ايد.
بعد از نصب نرم افزار و بازی در مسیرهای مختلفی هم چون رجیستری فایل‌ها و پوشه‌های متعددی ایجاد می‌شوند که بعد از حذف این نرم افزارها و بازی‌ها فایل‌های ایجاد شده حذف نمی‌شوند و هر بار پس از بارگذاری سیستم عامل این فایل‌ها نیز در عمل پردازش شرکت می‌کنند. این عمل باعث کاهش سرعت سیستم عامل می‌شود. اما نرم افزار Wise Care 365 به شما این قابلیت را می‌دهد تا فقط با چند کلیک اقدام به حذف فایل‌های اضافی موجود در رجیستری ویندوز کنید.

با چند کلیک ساده کارایی و سرعت رایانه خود را به اوج برسانید


برای رایانه، اندروید و iOS؛
نسخه جدید مرورگر اینترنت گوگل کروم (Google Chrome)، از شاخص‌های امنیتی بسیار مهمی برخوردار است که باعث می‌شود گوگل از این نظر آن را با مرورگرهای مطرح مانند سافاری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند. گوگل کروم از قابلیتی با نام مرور ناشناس (Incognito) بهره می‌برد، که این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با مرور وب‌سایت‌ها هیچ ردپایی از خود بر جای نگذارد، حتی فایل‌های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جستجو در سیستم زنده خواهند بود.

گوگل کروم، مرورگری با امنیت بالا برای وبگردی + دانلود
 


لبخند بزنید؛ سه، دو، یک...
با ورود تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی به زندگی روزمره ما انسان‌ها تب عکاسی و سلفی‌ها نیز بالا رفته است، فرقی نمی‌کند کجا باشیم، چه در دل طبیعت باشیم چه در دانشگاه و محل کارمان هر روز کلی عکس سلفی می‌گیریم و در شبکه‌های اجتماعی با دوستان‌مان به اشتراک می‌گذاریم. ثبت یک تصویر خوب، باکیفیت و مناسب نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد اما این فقط یک طرف ماجراست طرف دوم دست اپلیکیشن‌های ویرایش تصاویر است که بخش دوم ماجرا دست آنهاست. این اپلیکیشن‌ها گاهی توانایی‌های زیادی ندارد و پیدا کردن یک ابزار قوی جهت رتوش و افکت‌گذاری حرفه‌ای کمی دشور است. اپلیکیشن Aviary که چند سالی است توسط گوگل پلی به عنوان اپلیکیشن برتر در حوزه عکاسی و ویرایش عکس معرفی می‌شود، حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن ویرایش تصاویر برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و ویندوزفون است که با خود قابلیت‌هایی همچون تغییر اندازه، تغییر وضوح تصاویر، افزایش و یا کاهش روشنایی، تنظیم کنتراست و اشباع رنگی را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده با Aviary می‌توانید ده‌ها افکت زیبا روی تصاویر اعمال کرده و سپس با افزودن قاب‌ها و برچسب‌های زیبا یک تصویر جذاب و رویایی را برای اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی آماده کنید و تنها با یک تپ در شبکه مورد علاقه خود با دوستانتان شیر کنید.

دانلود کنید: قوی‌ترین نرم افزار ویرایش عکس



خودتان حسابدار خودتان باشید؛
اپلیکیشن حسابداری شخصی هلو به کمک ما آمده تا بتوانیم درآمد خود را به بهترین شکل ممکن در زندگی خود خرج کنیم، با این برنامه در هر زمان و مکان که باشید می‌توانید به بررسی امورات مالی روزمره‌تان برسید حتی تاریخ سر رسید چک‌هایتان را هم یادآوردی می‌کند که مبادا زمان آن‌ها را از یاد بیرید.
مدیریت هزینه‌های روزمره زندگی کار آسانی نیست از این رو داشتن یک حسابدار شخصی برای‌مان احساس می‌شود تا بتوانیم تمامی دخل و خرج‌های زندگی خود را بهتر مدیریت کنیم تا آخر ماه متوجه شویم کی، کجا، چقدر خرج کرده‌ایم، از مخارج ثابت و موعد چک‌ها گرفته تا قرض‌ها و بدهی‌ها...
 
دانلود کنید: با اپلیکیشن هلو یک حسابدار كوچک همیشه همراه شماستدانلود کنید: با اپلیکیشن هلو یک حسابدار كوچک همیشه همراه شماست
 


اولین اپلیکیشن پیام رسان بومی؛
ساینا ارتباط بی انتهاست که با خود قابلیت‌هایی همچون امکانات برقراری تماس رایگان، ارسال پیام متنی، چت گروهی، ارسال عکس، فیلم و استیکرهای جذاب را داراست. این برنامه زیر مجموعه اپراتور همراه اول فعالیت می‌کند و از لحاظ امنیت بالاتر از وایبر و نرم افزارهای مشابه خارجی قرار دارد.
جنگ نرم و لزوم تدافع در فضای سایبری حال حاضر، متخصصین و جوانان با استعداد ایرانی را برانگیخت تا اقدام به ساخت و ارائه نرم افزار بومی ساینا کنند که ضمن دارا بودن قابلیت‌های نرم افزارهای مشابه خارجی از قبیل واتس اپ و وایبر، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد. با اپلیکیشن‌های خارجی مانند وایبر، واتس اپ و امثال آن‌ها که اخیراً روند روبه رشدی در کشور ما پیدا کرده است به دوستانتان نزدیک باشید و به دشمنانتان نزدیک‌تر. این جمله معروف را حتماً شنیده‌اید. کسانی که بسیار به شما نزدیکتر هستند و اطلاعات بیشتر از شما دارند، می‌توانند مهلک‌ترین صدمات را بزنند در حداقل‌ترین حالت ممکن، شرکت‌های تجاری با داشتن این اطلاعات شما را بمباران تبلیغاتی می‌کنند که حتما تاکنون با آن در شبکه‌های اجتماعی بارها برخورد داشته‌اید.

دانلود کنید: ساینا پیام رسان پرطرفدار و امن ایرانی
 


برای اندرویدی‌ها؛
برنامه Adobe Photoshop Touch از برنامه‌های پرکاربردی است که می‌توانید با آن بهترین اثرها را خلق کنید. این نرم افزار ویژگی‌هایی را برای شما در تلفن‌هوشمندتان رقم زده است که بتوانید به راحتی تصاویرتان را ویرایش کنید.
برنامه Adobe Photoshop Touch از برنامه‌های پرکاربردی است که این نرم‌افزار در نوع خود توانست موفقیت مناسبی را کسب کند و بعد از آن شرکت تولیدکننده آن یعنی Adobe Systems تصمیم گرفت تا نسخه اندرویدی آن را نیز منتشر کند و ما تصمیم گرفته‌ایم این نرم‌افزار را به شما معرفی و پیشنهاد دهیم تا بتوانید با استفاده از آن بهترین اثرها را خلق کنید. نرم‌افزار Adobe Photoshop Touch این ویژگی را برای شما در تلفن‌هوشمندتان رقم زده است که بسیار آسان بتوانید تصاویر را دستکاری کنید.




برنده مناقصه‌ها شوید!
اولین اپلیكیشن تخصصی تام ایران خودرو با عنوان "پیروز مناقصه" بر روی سیستم عامل اندروید در راستای كمک به فرآیند تعیین برنده مناقصه در جلسات بازگشایی پاكات مالی طراحی شد. این برنامه توسط مهندس كیوان پوریاور یكی از كارشناسان شركت تام طراحی شده و قابلیت تحلیل مناقصات و ارسال پیامک را نیز داراست همچنین امكانات بیشتری هم در به‌روزرسانی‌های بعدی به آن افزوده خواهد شد.




گوشی خود را ایمن کنید؛
نرم افزار "قفل حرفه ای" یکی از بهترین برنامه ها در جهت رمز گذاشتن بر روی برنامه های شبکه های اجتماعی و تمامی برنامه هایی که روی گوشی تان وجود دارد. با این برنامه می توانید خیلی سریع روی پیامک ها، گالری و تمام برنامه های دیگری که دوست ندارید بقیه آن ها را مشاهده کنند، رمز بگذارید تا از شر افراد مزاحم خلاص شوید. از امکانات نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت تعیین نوع قفل رمز و یا الگو برای برنامه های قفل شده، قفل همزمان برنامه ها با قفل گوشی، تماس با شماره تعیین شده جهت دسترسی به برنامه در صورت فراموش کردن رمز عبور نرم افزار و ... اشاره کرد.
 
دانلود کنید: قفل حرفه ای برای تمام برنامه ها دانلود کنید: قفل حرفه ای برای تمام برنامه ها



شما چند ثانیه عمر کردید ؟
پاسخ به این پرسش شاید کمی دشوار باشد اما به وسیله یک نرم افزار ساده به نام "محاسبه گر سن" نه تنها حساب کردن این امر کاری ساده می شود بلکه اطلاعات جالبی در مورد سن خود، روز تولد رو به شما ارائه می دهد.
  داخل "BRT" نشسته بودم و ازتحریریه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران داشتم به سمت خونه می رفتم ، در کنار صندلی من یک فرد مسن نشسته بود و با حالتی خیره خیره به من نگاه می کرد من هم پرسیدم ، پدر جان مشکلی پیش اومده، گفت خیر پسرم ، فقط قدر جوانی ات را بدان چون این زمان دیگر بر نمی گردد ، تا حالا فکر کردی که چند ثانیه عمر کردی ، حالا نوبت من بود که مات و مبهوت فرد مسن را تماشا کنم ، گفتم که خیر ، اما من می دانم که چقدر عمر کرده ام ، 5 میلیون 399 هزارو دویست و پنجاه ثانیه ، برای من خیلی جالب بود که این فرد چه طوری سن خودش رو خیلی دقیق به ثانیه تبدیل کرده بود ، از اون آقا پرسیدم که چه طوری اینقدر دقیق سن خودت رو محاسبه کردی ، خیلی راحت گفت که با نرم افزار محاسبه گر سن ، و من از اون آقا در خواست کردم که نرم افزار رو در اختیار من قرار بدهد تا اون رو در فضای مجازی نشر بدهم .

شما چند ثانیه عمر کردید ؟



کم کم روزهای سال ۹۳ با تمام خوب و بدی‌هایش تمام می‌شود و ما خودمان را در این روزها برای سال نو و آغاز زندگی مجدد با کلی آرزوهای شیرین داریم آماده می‌کنیم... سال نو که فرا می‌رسد همه ما برای برنامه ریزی کارها و مسافرت‌هایمان نیاز به یک تقویم جدید داریم تا کارهایمان را بر اساس آن تنظیم کنیم، از این رو تیم تحریریه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران تقویم سال ۱۳۹۴ را برای رایانه و تلفن هوشمند آماده دانلود کرده است. امیدواریم که سال نود و سه سال خوبی برایتان بوده باشد و اگر اتفاقات تلخی افتاده بود از آن درس عبرت بگیرم برای سال نو، همچنین آرزو داریم سال ۹۴ سالی سرشار از موفقیت و پیروزی باشد و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنید. بیش‌تر از این مزاحم اوقات شما نمی‌شویم و مستقیم می‌رویم سراغ دانلود تقویم سال ۱۳۹۴.

دانلود کنید: تقویم سال ۱۳۹۴ برای رایانه و تلفن همراه






در پایان ضمن عذرخواهی مجدد از شما کاربران عزیز می‌خواهیم که هفته آینده هم همراه دریچه فناوری اطلاعات باشید، پس تا جمعه ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۳ همه شما عزیزان رو به خدای منان می‌سپاریم.
هرگونه هم انتقاد و یا پیشنهادی در خصوص بسته هفتگی داشتید می‌توانید در بخش نظرات همین خبر ارسال کنید تا در شماره جدید آن را اعمال کنیم، تمامی نظرات رو می‌خونیم و حتما هم پاسخگو خواهم بود. سالار واعظی/

 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری



 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
سلام سال تو پیشاپییش مبارک

لطفا بازی ها ونرم افزار های جدید تر بزارید
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۴۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۳
سلام محمد جان؛ سال نو شما هم مبارک... چشم نرم افزارها و بازی‌های جدید هم معرفی خواهیم کرد ;)
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۱:۳۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
به آقای واعظی و تمامی دست اندرکاران خداقوت میگم و پیشاپیش سال نو را به ایشان تبریک عرض میکنم
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۱:۳۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
حامد جان خیلی ممنون، بنده و تمامی همکارانم در تحریریه دریچه فناوری اطلاعات سال نو رو بهتون تبریک میگیم.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۱:۲۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
سلام
جناب واعظی خسته نباشید من سوالی پرسیده بودم که متاسفانه جواب دریافت نکردم سوالم در مورد" دانلود کنید: یکی از بهترین‌ها در شبیه سازی پرواز با جت‌های جنگی" بود که فایل دیتا پس از دانلود باز و از زیپ خارج نمیشه؟انگار فایل دیتا مشکل داره؟
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۱:۲۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
سلام حامد جان؛ تمامی بازی‌ها و نرم افزارهایی که در سایت برای دانلود قرار داده می‌شود، بررسی و سپس روی سایت منتشر می‌شود. ولی با توجه به درخواست شما دوباره از روی سایت دانلود و بررسی کردیم که هیچگونه مشکلی نداشت. خیلی ممنون از همراهی شما با دریچه فناوری اطلاعات. سالار واعظی/
Iran (Islamic Republic of)
ارشد IT
۲۲:۵۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
سلام آقایان حامد و واعظی عزیز
خسته نباشید
من همین دیشب دانلود کردم و هیچ مشکلی نداشت و به راحتی اجرا شد.
ققط فایل دیتا به صورت Rar هست که باید از این حالت Extract کنی حامد جان و اون رو تو مسیر Android/obb کپی کنی و بازی و اجرا کنی.
به همین راحتی...
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۱:۲۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
سلام حامد جان؛ تمامی بازی‌ها و نرم افزارهایی که در سایت برای دانلود قرار داده می‌شود، بررسی و سپس روی سایت منتشر می‌شود. ولی با توجه به درخواست شما دوباره از روی سایت دانلود و بررسی کردیم که هیچگونه مشکلی نداشت. خیلی ممنون از همراهی شما با دریچه فناوری اطلاعات. سالار واعظی/