مقیمی در گفتگو با با شگاه خبرنگاران مطرح کرد

اظهار تاثر از حمله به «مطهری» در شیراز/ ایجاد امنیت برای اجتماعات قانونی وظیفه وزارت کشور است

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: هیچ کس به حادثه‌ای که در شیراز برای علی مطهری رخ داد، نگاه مثبت نداشت و همه از این حادثه متاثر شدند.

"محمدحسین مقیمی" معاون سیاسی وزیر کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، در رابطه با واقعه اخیر شیراز در مورد حمله به علی مطهری، گفت: هیچ کس به حادثه‌ای که در شیراز برای علی مطهری رخ داد، نگاه مثبت نداشت و همه از این حادثه متاثر شدند. 

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: تا زمانی که منطق وجود دارد، می‌توان با بحث علمی و منطقی و در چارچوب قانون این امکان را فراهم کرد که هرکس حرف خودش را بزند، و مردم از بین این حرف‌ها خودشان انتخاب کنند. امیدواریم که در آینده مشابه این اتفاقات را نداشته باشیم. 
 
وی ادامه داد: توصیه می‌کنم تمام کسانی که برای سخنرانی به جایی می‌روند به شرایط و موقعیت کشور توجه کنند. در سال ۹۴ انتخابات بزرگی برگزار خواهد شد و در این شرایط کشور نیاز به آرامش دارد و همه باید بتوانند حرف‌های خود را بزنند و این شرایط باعث خواهد شد تا افراد بهتری وارد مجلس شوند. 
 
مقیمی افزود: وزارت کشور همیشه از فعالیت قانونی احزاب دفاع می‌کند و ایجاد امنیت برای تمامی اجتماعات قانونی و سخنرانی‌ها که با مجوز رسمی برگزار می‌شود، وظیفه وزارت کشور است. 
 
معاون سیاسی وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: یکی از وظیفه‌های استانداران و فرمانداران حمایت از برگزاری جلسات است و آن‌ها می‌بایست امنیت این جلسات را تامین کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مطهری ، کشور ، امنیت ، قانون ، شیراز ، منطقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار