«فیروز زنوری جلالی» خبر داد

«برج110» مسافر احتمالی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

کتاب «برج110» به قلم «فیروز زنوزی جلالی» پس از گذشت 8 ماه از اتمام نگارشش چشم بر افق احتمالی جایگزینی در میان کتاب های قابل ارائه در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران سال1394 دوخته است.

فیروز زنوزی جلالی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به تاخیر 8 ماهه در انتشار کتاب "برج 110" افزود: این کتاب که نگارش آن 4 سال به طول انجامیده، در حال حاضر علی رغم اینکه 8 ماه قبل برای گذر از مراحل چاپ و انتشار به بنیاد شعر و ادبیات داستانی سپرده شده اما به دلیل مرتبط با تغییر و تحولات وقوع پیوسته در این بنیاد منتشر نشده است.

وی ادامه داد: امید می رود که کتاب 600 صفحه‌ای "برج 110" با توجه به قول های داده شده از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی تا زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب سال 1394 منتشر شود البته همه چیز مشروط به اجرایی  شدن این قول‌ها است.

این نویسنده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: "شش انگشتی"‌عنوان رمانی است که نگارش آن همزمان با نگارش کتاب "برج 110" شروع شده بود اما در برهه‌ای از زمان احساس کردم که باید نگارش آن را متوقف کرده و به طور کامل بر روی نوشتن "برج110" متمرکز شوم.

زنوزی جلالی خاطر نشان کرد:‌هم اکنون 60 تا 70درصد از کار نگارش کتاب "شش انگشتی" به اتمام رسیده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار