رضازاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سرنوشتم با نامه بازرسی کل کشور مشخص می‌شود/شورای حل اختلاف رای را به نفع من صادر کرد

رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری گفت: شورای حل اختلاف رای داده که برای شرکت در انتخابات مشکلی ندارم و بازرسی کل کشور باید به وزارت ورزش نامه بدهد.

سرنوشتم با نامه بازرسی کل کشور مشخص می‌شود/شورای حل اختلاف رای را به نفع من صادر کردحسین رضازاده در حاشیه رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شورای حل اختلاف اعلام کرده که من مشکلی برای حضور در انتخابات ندارم و بازرسی کل کشور هم باید نامه ای به وزارت ورزش بدهد. وزارت ورزش باید تاریخ مجمع را مشخص کند و من هم تابع قانون هستم اگر این نام به وزارت فرستاده شود که مشکلی ندارم در غیر این صورت باید از شورای شهر استعفا بدهم. 
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت انتخاب مجدد به عنوان رئیس فدراسیون در صورتی که تنها در خدمت فدراسیون باشید عملکرد بهتری نخواهید داشت گفت: من هدفم کمک به وزنه برداری در عین حال خدمت به شهروندان تهران بود و در 5 سال که ریاست را به عهده داشتم کارنامه‌ام مشخص و روشن است. 
 
رضازاده ادامه داد: در مدت ریاست من توانستیم در رده بزرگسالان مقام سوم را به دست بیاوریم، قهرمان جوانان جهان شدیم، 2 بار سوم جوانان جهان، 2 سال پشت سر هم در رقابت‌های آسیایی بزرگسالان مقام اول را کسب کردیم و در المپیک 2012 لندن 4 مدال طلا را به دست آوردیم که تاکنون بی سابقه بوده اما اگر باز هم سکان هدایت فدراسیون را به عهده بگیرم دوست دارم بهترین نتیجه را در المپیک 2016 کسب کنیم. 
 
حسین رضازاده در خصوص میزبانی تهران در رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور بیان کرد: این مسابقات به میزبانی هیات وزنه برداری تهران برگزار شد ما 3 ماه پیش برای این میزبانی برنامه ریزی کردیم که تهران هم توانست به خوبی این مسابقات را برگزار کند. این رقابت‌ها در 8 وزن برگزار شد و وزنه بردارانی که از سراسر کشور آمدند رکوردهای خوبی زدند. باید برنامه ریزی دقیقی برای وزنه برداران جوانی که در بزرگسالان شرکت کردند شود که در المپیک از آنها استفاده کنیم.

رضازاده خاطر نشان کرد: فعلا برنامه خاصی ندارم و در شورای شهر در حال خدمت کردن به شهروندان تهرانی هستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار