براساس انتخابات شورایاری محلات منطقه9 صورت گرفت

مشارکت 11هزار نفری شهروندان در انتخاب شورایاری محله جدید فرودگاه مهرآباد

شهردار منطقه9 گفت: براساس چهارمین دوره انتخابات شورایاری محلات شهر تهران حدود 11هزار نفر در منطقه9 مشارکت کردند و علاوه بر شورایاران 8محله منطقه، محله جدید فرودگاه مهرآباد نیز نخستین اعضای شورایار خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، سید علیرضا حسینی در خصوص هماهنگی‌های صورت گرفته برای انتخابات شورایاری گفت: کارهای خوب و اساسی در زمینه انتخابات شورایاری محلات شد و به لحاظ کمی وکیفی ارتقا یافت و این شهرداری با تام توان و بسیج امکانات مشارکت ویژه‌ای در این انتخابات را نشان داد.

وی افزود: پیش از برگزاری انتخابات نشست‌های هم اندیشی منظمی با کاندیداها، ناظرین انتخاباتی و ائمه جماعات و بازدیدهای میدانی مختلفی برگزار شد تا با تعامل و هماهنگی مناسب چهارمین دوره این انتخابات انجام شود.

حسینی با بیان اینکه حضور شهروندان منطقه در پای صندوق‌های رای چشمگیر بود نیز گفت: 24صندوق در پایگاه‌های انتخاباتی چهارمین دوره انتخابات شورایاری محله منطقه9 مستقر بود تا شهروندان افراد اصلح را از میان 320 کاندیدا انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: پایگاه‌های انتخاباتی در 30 مسجد و مدرسه محلات منطقه9 جانمایی شد و با توجه به تمهیدات شهرداری برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات و رفع مشکلات احتمالی شهروندان بیش از 550 نفر در قالب هیئت اجرایی، نظارت و محلات در پایگاه‌های انتخاباتی مستقر و پاسخگویی سوالات احتمالی شهروندان و کاندیداهای شورایاری بودند.
شهردار منطقه9 خاطرنشان کرد: نهاد شورایاری بعنوان عاملی در افزایش تعلق اجتماعی شهروندان به شهر و احیای هویت محله‌ای عمل می‌کنند.
وی با اشاره به مرزبندی جدید محلات پایتخت و کاهش آن به 354 محله گفت: بر همین اساس یک محله به محلات منطقه9 افزوده شد که محله فرودگاه مهرآباد بود و طی این انتخابات نخستین اعضای شورایاری خود را شناخت.

به گفته وی براساس اعلام هیئت نظارت بر انتخابات شورایاری‌های محلات تهران، میزان مشارکت شهروندان منطقه9 نسبت به دوره قبل بسیار قابل توجه بود که نشان از استقبال شهروندان در مدیریت محله را داشت و این موضوع راه نهادینه کردن مشارکت شهروندان را هموار می‌کند.

بر پایه این گزارش، محمد خبازها قائم مقام شهردار منطقه9 به همراه دیگر مسئولان و مدیران همزمان با روز انتخابات از پایگاه‌های انتخاباتی و شعب اخذ رای بازدید کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار