معاو ن امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه9 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

برپایی غرفه اشتغالزایی ویژه زنان سرپرست خانوار در منطقه9

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه9 از برپایی غرفه اشتغالزایی ویژه زنان سرپرست خانوار همزمان با فرا رسیدن بهار فاطمی در سطح منطقه خبر داد.

هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه9 با اشاره به ویژه برنامه استقبال از بهار فاطمی اظهار کرد: به منظور حمایت از بانوان سرپرست خانوار و ایجاد کسب و کار برای آنان اداره امور بانوان در نظر دارد با برپایی غرفه‌های اشتغالزایی و غنی سازی اوقات فراغت آنان ویژه برنامه‌های متنوعی از جمله توزیع کارت هدیه به زنان سرپرست خانوار، چکاب سلامت آنان را در دستورکار قرار دهد.
وی ترویج فرهنگ اسلامی-ایرانی را از جمله مهمترین هدف برپایی این غرفه‌ها برشمرد وگفت: در این غرفه‌ها صنایع دستی، اقوام ایرانی، غذاهای سنتی و لباس های محلی در معرض دید عموم مرم قرار می‌گیرد و همچنین این نمایشگاه از 28تا16فروردین برگزار می‌شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه9 در پایان گفت: برپایی غرفه اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار و حجاب و عفاف، برگزاری چند اردوی تفریحی و فرهنگی ویژه کانون‌ها نیز در دستورکار قرار دارد.
همچنین برگزاری همایش فاطمیون ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سرای محلات نیز به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا برپا می‌شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: منطقه9 ، زنان ، فخاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار