در ایام نوروز 94

معرفی جاذبه‌های گردشگری در برنامه «اینجا ایران است 3»

برنامه «اینجا ایران است 3» به تهیه‌کنندگی «فرزاد خدارحم» در نوروز 94 به معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرهای این آب و خاک می‌پردازد.

فرزاد خدارحم، تهیه‌کننده برنامه "اینجا ایران است 3" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: در این برنامه سعی داریم به جاذبه‌های گردشگری، موسیقی و سوغات شش استان کشور چون کاشان، بوشهر، آذربایجان غربی و شرقی و خراسان شمالی و جنوبی بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در روزهای 2، 3، 7، 8، 9 و 14 فروردین از شبکه جهانی جام جم به روی آنتن می‌رود افزود: در بخشی از برنامه "سیدمهدی حسینی" به عنوان کارشناس به معرفی سوغات شهرهای مختلف ایران زمین می‌پردازد.

خدارحم اظهار داشت: سیدمحسن موچانی، منصور بردبار مقدم، حسن مولا جردی به عنوان کارشناس در برنامه در خصوص فرهنگ و نوع آداب و رسوم مناطق مختلف گفتگو می‌کنند.

وی بیان کرد: پلی‌بک از موسیقی نواحی، سنتی و فولکور شهرهای مختلف به همراه مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان‌های مربوطه از دیگر آیتم‌های این برنامه به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با اجرای "مسعود روشن‌پژوه" و "محمدرضا حسینیان" ساعت 22:30 و تکرار آن فردای آن روز ساعت 6:30 و 14:30 از شبکه‌ جام جم به روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.