ونگر: حذف از لیگ قهرمانان نمی‌تواند عملکردمان را زیر سؤال ببرد

آرسن ونگر سر مربی باشگاه آرسنال بر این باور است که حذف نشدن از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نمی‌تواند عملکرد این تیم را زیر سؤال ببرد.

ونگر: حذف از لیگ قهرمانان نمی‌تواند عملکردمان را زیر سؤال ببردبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در جریان رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه آرسنال در دیدار برگشت برابر موناکو موفق شد با 2 گل به پیروزی اسد، اما به دلیل تفاضل گل خورد در خانه خود از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز ماند. 

اما با این وجود آرسن ونگر سر مربی فرانسوی باشگاه آرسنال بر این باور است که این دیدار نمی‌تواند عملکرد آن‌ها را در طول فصل تحت‌الشعاع قرار دهد.
 
وی در این خصوص افزود: من آنقدر واقع بین هستم که بتوانم بفهم دو فصل چقدر می‌تواند متفاوت با فصل دیگر باشد باید پایان فصل قضاوت کرد و گفت ما عملکرد خوبی داشته‌ایم یا خیر. 

من می‌دانم در رقابت‌های لیگ قهرمانان و با حذف از این مسابقات عملکرد ناامید  کننده‌ای داشتیم اما در این دیدار بسیار فوق‌العاده ظاهر شدیم و بدون شک و تردید تا  پایان فصل شاهد خواهید بود که تا چند اندازه می‌توانیم عملکرد درخشانی داشته باشیم.
 
گفتنی است، باشگاه آرسنال هم اکنون در رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیسی موسوم به لیگ جزیره با 57 امتیاز در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار دارد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: ونگر ، آرسنال ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار