روایت متفاوت زندگی حضرت زهرا (س) در «شکوفه»؛

کودکان و نوجوانان با زندگی بانوی آب و آیینه آشنا می‌شوند

شبکه دو با تولید ویژه برنامه «شکوفه» که از 1 تا 5 فروردین 94 روی آنتن می‌رود، کودکان و نوجوانان را با ویژگی های اخلاقی و زندگی حضرت فاطمه (س) آشنا می‌کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ «شکوفه» به تهیه کنندگی احسان نیلی کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو است، این برنامه تلاش می کند در قالب بخش های «قصه های شنی»، «دخترک و پسرک»، «شعرخوانی»، «نامه» و «ریحانه» کودکان و نوجوانان را با ابعاد مختلف شخصیت بانوی آب و آیینه آشنا کنند.

«قصه های شنی» طرحی نو در برنامه‌سازی تلویزیونی است که در آن قصه‌گویی از طریق تلویزیون و با شیوه‌ای نوین و تخیلی صورت می‌گیرد؛ این بخش با روایتی متفاوت  نوعی قصه‌گویی در همراهی با موسیقی و نقاشی با شن به زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها می پردازد.

«دخترک و پسرک» نام بخشی است که در آن به تفکیک وظایف همه اعضای خانواده نسبت به یکدیگر بر اساس زندگی فاطمی پرداخته می شود.

بخش دیگری از برنامه «شکوفه» به شعر خوانی شاعران در مدح حضرت فاطمه (س) اختصاص داده شده است.

این برنامه در بخش «ریحانه» درباره وظایفی که دخترها باید برای خود قائل شوند صحبت کرده و قصد دارد حضرت زهرا (س)را به عنوان کاملترین الگو برای کودکان و نوجوانان معرفی کند.

برنامه «شکوفه» با رویکردی متفاوت تولید شده و تلاش کرده با شکستن کلیشه های رایج تلویزیونی مخاطبان اصلی خود را با ابعاد شخصیتی، زندگی فردی و اجتماعی حضرت زهرا (س) آشنا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار