سنندج؛

اعمال محدودیت های ترافیکی نوروزی در استان کردستان

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان ضمن اعلام آماده باش نیروهای راهداری در ایام نوروز در راه های استان، گفت: در نوروز امسال با هماهنگی پلیس راه محدودیت های ترافیکی در استان اعمال می شود.

اعمال محدودیت های ترافیکی نوروزی در استان کردستانبه گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، محمد راشد مدرس گرجی در ارتباط با این محدودیت های ترافیکی گفت: تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محورهای سنندج - دیواندره، سقز - بانه- و سنندج - سروآباد - مریوان از ساعت هفت صبح الی 24 روزهای 27، 28، و 29 اسفند 93 و همچنین روزهای 1، 12، 13، و 14 فروردین ممنوع است. 
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان در ادامه به آماده باش راهدارخانه های استان نیز اشاره کرد و گفت: بیش از 400 تن از عوامل راهداری در قالب 40 اکیپ در طول راه های استان در ایام تعطیلات نوروزی در راهدارخانه های محورهای استان حضور دارند و آماده خدمت رسانی به مسافران هستند. 

مدرس گرجی افزود: در راستای ایمن سازی راه ها برای تعطیلات نوروزی، حدود 300 کیلومتر خط کشی در مقاطعی که خط در طول محورها از بین رفته بود، مخصوصا در گردنه های استان صورت گرفته و تابلوها و گاردریل ها و روشنایی تونل ها و دیگر چراغ های روشنایی در طول جاده ها بازسازی شده و همچنین لکه گیری آسفالت در طول محورهای شریانی استان انجام گرفته است.

وی بیان کرد: مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان با شماره تماس های 33165086 و 33158794 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به همه مسافران و کاربران راه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش مسافرت های نوروزی، به تمام رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد که حتما در طول سفر به تابلوها و علائم ایمنی توجه داشته و با سرعت مطمئنه و ایمن رانندگی کنند.

استان کردستان با دارا بودن جاذبه های طبیعی و تاریخی و همچنین داشتن 227 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و وجود بازارچه های مرزی و تجاری یکی از مقاصد گردشگری محسوب می شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.