ورود بانک‌ها در شرایط خاص به رونق بازار سرمایه کمک خواهد کرد

دارابی گفت: بانکها می‌توانند با ورود به بازار سرمایه و خرید سهام تا حدودی به شرایط رونق در بازار سرمایه کمک کنند.

ورود بانک‌ها در شرایط خاص به رونق بازار سرمایه کمک خواهد کردهمایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان تناقض موجود برای ورود بانکها به بازار سرمایه گفت: بانکها به عنوان یک نهاد حاکمیت عامل می‌کنند و ورود آنها به بازار سرمایه در شرایط فعلی درست به نظر نمی‌رسد.

وی ادامه دارد: در شرایط فعلی از یک سو فشار زیادی به بانکها وارد شده است و از طرفی باید شرایط خروج بانکها از بنگاهداری را فراهم آوریم.

دارابی با اشاره به ورود بانکها برای خرید سهام گفت: بانک ها می‌توانند با ورود بازار سرمایه و خرید سهام تا حدودی به شرایط بازار سرمایه کمک کنند و مانع افت بیش از بیش در این بازار شوند.

کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: خرید سهام توسط بانکها در شرایطی صورت می‌گیرد که بانکها بتوانند بنگاهداری ما را نیز انجام دهند به همین خاطر بین ورود بانکها و خروج آنها از بنگاهداری یک نوع تضاد و سردرگمی وجود دارد.

دارابی افزود: برای ورود بانکها بازار سرمایه باید یک برنامه‌ریزی درست و صحیح صورت گیرد تا هم از بنگاهداری بانکها کاسته شود و هم شرایط کمک بانکها به بازار سرمایه فراهم آید.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، بانک ، بازار ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سيدمحسن
۱۷:۵۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۳
خريدوفروش سهام توسط بانك هادربورس بنگاه دارى حساب نميشود؟؟!_چطوربه بانك هادرحوزه بورس اعتمادكنيم؟بنگاه دارى بانك هارانزدمردم ايران تعريف كنيد.
آخرین اخبار