«فریبا متخصص» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امروزه معیار بازیگری پول شده است

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: امروزه بازیگر شدن خیلی ساده‌تر شده و معیار ورود به آن پول است.

"فریبا متخصص" بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص تأثیر شهرت در زندگی خصوصی هنرمندان گفت: مردم خیلی به بازیگران احترام می‌گذارند و این یکی از تأثیرات مثبت شهرت به حساب می‌آید و در کنار آن ما نیز باید انتظارات مردم را برطرف کنیم؛ البته شهرت تأثیرات منفی هم دارد، به طور مثال ما به خیلی از مکان‌ها نمی‌توانیم برویم چون زیر ذره بین هستیم.

بازیگر سریال «زمانه» در خصوص شهرت به عنوان یک دغدغه برای بازیگران عنوان کرد: برای من شهرت هیچ‌گاه دغدغه نبوده است. بازیگر بیشتر از مشهور بودن باید محبوب باشد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر به گذشته بازگردد آیا باز هم بازیگری را به عنوان شغل انتخاب می‌کند، گفت: زمانی که کار بازیگری را شروع کردیم تا این حد بازیگر وجود نداشت؛ امروزه بازیگر شدن خیلی ساده تر شده و معیار ورود به آن پول است و هر کسی با پول و رابطه به راحتی وارد کار می‌شود به همین دلیل اگر به گذشته باز می‌گشتم بازیگری را انتخاب نمی‌کردم.

متخصص در پایان به عنوان توصیه به جوانانی که در پی شهرت هستند، گفت: جوانانی که دنبال شهرت هستند راه را اشتباه آمده‌اند ابتدا باید علاقه به بازیگری وجود داشته باشد و کم کم شهرت به وجود آید زیرا شهرت محدوده‌ی زمانی خاص خود را دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار