معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

شهروندان در ساعات تحویل سال می‌توانند در بهشت زهرا حضور داشته باشند

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت:دربهای بهشت زهرا(س) در ساعات سال تحویل برای حضور شهروندان باز است.

به گزارش حوزه شهری باشگاه خبرنگاران،مجتبی عبدالهی با تشریح تمهیدات ویژه سازمان بهشت زهرا(س) بمناسبت آخرین پنجشنبه سال با اعلام این مطلب که امسال بهار و نوروز ما با شمیم عطر یاس عجین شده است و بهار ما بهار فاطمی و رنگ و بوی بانوی دو عالم صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) را دارد، اظهار کرد:امسال در راستای تمهیدات دکتر قالیباف شهردار محترم تهران برای دومین سال متوالی نمایشگاه عطر یاس  در تمامی ایام نوروز در ضلع شرق و شمال شرقی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برپا است.
 
عبدالهی در ادامه افزود:همچنین برنامه های متنوع و وسیعی را برای شهروندان در حوزه های فرهنگی، مذهبی،تفریحی تدارک دیده ایم و عزیزان می توانند  از تهران و اقصی نقاط کشور از این نمایشگاه استفاده کنند.
 
وی با اعلام این که هماهنگی های لازم با پلیس راهور ناجا هم در سطح فرماندهی هم در سطح تهران بزرگ انجام شده است گفت:2500 نفر نیروی پلیس راهور ناجا  در پنج شنبه جمعه آخر سال در بهشت زهرا(س) حضور دارند.
 
عبدالهی به توزیع 120/000 نسخه نقشه راهنمای بهشت زهرا(س)  از مبادی ورودی سطح شهر به بهشت زهرا(س) اشاره داشت و گفت:همچنین مسیریابی برای شهروندان از مناطق مختلف شهر تهران انجام و بهترین مسیر پیشنهاد داده شده است.
 
وی به نصب 350 بنر اطلاع رسانی و تعیین مسیر در اتوبان های منتهی به بهشت زهرا(س) اشاره داشت  و گفت:9 ایستگاه صلواتی در بهشت زهرا(س) و حرم مطهر امام خمینی(ره) مستقر هستند.
 
عبدالهی در ادامه گفت:هماهنگی های لازم با شرکت واحد،تاکسیرانی، مترو،اورژانس، هلال احمر و نیروهای انتظامی انجام شده است ضمن این که ساعات حرکت قطار کوتاه تر و تعداد قطارها افزایش پیدا کرده است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص پنج شنبه و جمعه آخر سال به شهروندان توصیه کرد که حدالامکان با وسائط نقلیه عمومی به بهشت زهرا(س) بیایند،به توصیه های پلیس راهور و نیروهای انتظامی توجه کنند،برای جلوگیری از ازدحام در اسرع وقت با قرائت فاتحه بهشت زهرا(س)  را ترک کنند، ماشین و وسائط نقلیه خود را در مکان های عبور و مرور پارک نکنند، از باز گذاشتن شیر آب جدا خودداری کنند،مواظب کودکان و کهنسالان و... باشند.
 
عبدالهی در بخشی از سخنان خود از تمام دستگاه ها و ارگان ها، بویژه پلیس تلاشگر و زحمتکش راهور تشکر و قدردانی کرد و گفت:از مردم خوب وعزیزمان  که در  پنج شنبه آخر سال از اقصی نقاط ایران و حتی جهان به بهشت زهرا(س) می آیند و بزرگترین همایش خودجوش مردمی جهان را رقم می زنند، تشکر و قدردانی می کنم.
 
گفتنی است برپایی میدان میوه و تره بار جهت رفاه حال شهروندان،برپایی غرفه های گل و گیاه با کیفیت و قیمت مناسب در سطح بهشت زهرا(س)، برپایی هفت سین قرآنی و دفاع مقدس  در بهشت زهرا (س)،برگزاری مراسم ویژه تحویل سال در کنار مزار شهدا،اهدای گل و گلدان و گلاب و غبارروبی و عطرافشانی 30 هزار شهید آرمیده در بهشت زهرا(س) و 4هزار شهید گمنام، برپایی آخرین دعای کمیل سال و آخرین دعای ندبه سال در قطعات شهدا در بهشت زهرا(س) و... از جمله برنامه های سازمان بهشت زهرا(س) است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار