رادیو و تلویزیون در هفته‌ای که گذشت؛

تدارک ویژه صدا و سیما در ایام نوروز 94 / قدردانی ستاد اقامه نماز از «همه چیز آنجاست»

ستاد اقامه نماز از عوامل مجموعه تلویزیونی «همه‌چیز آنجاست» با حضور دکتر محمود مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

بنا بر این گزارش ، سریال مهران مدیری که پیش از این با عنوان «اتاق عمل» شناخته می‌شد، از نوروز امسال به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. سریال"در حاشیه" در مقطعی به دلیل بازنویسی فیلمنامه با توقف همراه شد‌، اما با انجام پاره‌ای اصلاحات ساخت آن مجددا از اواخر بهمن ماه از سر گرفته شد. به دلیل تقارن نوروز با ایام فاطمیه پخش این سریال طنز از ششم فروردین ماه در شبکه سه آغاز می‌شود و تا قبل از رمضان ادامه دارد.

«کلاه قرمزی 94» امسال به دلیل مصادف شدن نوروز با ایام فاطمیه از ششم فروردین‌ ماه هر شب ساعت 21 از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود.

«فوق سری»ساخته مهدی فخیم‌زاده، «کلاه قرمزی» ساخته ایرج طهماسب، «در حاشیه» ساخته مهران مدیری‌، «سر به راه» ساخته سعید سلطانی و «آسمان من» محمدرضا آهنج برنامه‌های نمایشی تلویزیون در نوروز 94 هستند.
 
«اینجا آینده»، «بهار در خانه»، «بهار نارنج» و «هفت سلام» از جمله ویژه برنامه‌های تحویل سال تلویزیون در نوروز امسال معرفی شده‌اند که به ترتیب از شبکه‌های یک، دو، سه و قرآن سیما پخش می‌شوند.

اجری ویژه برنامه‌ی تحویل سال شبکه اول، به علی ضیاء سپرده شده و احسان علیخانی برنامه تحویل سال شبکه سه را به عهده دارد.

صدا و سیما در ایام نوروز94  فیلم های سینمایی روز دنیا را پخش میکند.

مراسم قدردانی ستاد اقامه نماز از عوامل مجموعه تلویزیونی «همه‌چیز آنجاست»  با حضور دکتر محمود مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز قدردانی کرد.

با اعمال تغییرات در شبکه‌های تلویزیونی، مدیران جدید صداوسیما نسبت به بازگرداندن گروه کودک به شبکه اول سیما تصمیم گرفتند. اواخر سال 88 بود که اعلام شد پخش برنامه‌های کودک در شبکه اول سیما متوقف می‌شود و در پی آن گروه کودک و نوجوان این شبکه نیز برداشته شد. اما در ایام عید 94 شبکه اول سیما برنامه کودک پخش میکند.

دیگر رویداد این هفته، امیر بختیاری از بازیگران تئاتر و رادیو و جانباز دفاع مقدس صبح امروز (23 اسفند ماه) به علت فشار خون بالا درگذشت. از کارهای تئاتری این بازیگر تئاتر و رادیو می‌توان به نمایش «الموت» کاری از مجید جعفری در سال 59 اشاره کرد.

همزمان با آغاز نوروز 94، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو بیش از 110 عنوان نمایش در قالب 277 قسمت برای پخش از رادیو نمایش و بیش از 15 عنوان نمایش در قالب 93 قسمت برای پخش از سایر شبکه‌های رادیویی را آماده پخش کرده است.

همچنین شبکه‌های مختلف سیما همچنین مسابقاتی را برای پخش در ایام نوروز تدارک دیده‌اند که از میان آنها می‌توان به «نشان برتر» و «دست‌پخت‌های خودمانی» از شبکه دو، «مسابقه 103» و «آقای گزارشگر» از شبکه سه، «تاکسی تهران» از شبکه پنج، «قند پهلو» و «مشاعره» از شبکه آموزش، «فردوس» از شبکه قرآن و «فرمانده» از شبکه افق اشاره کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار