برنامه‌های بهار فاطمی در فرهنگ‌سرای رازی اعلام شد

همزمان با فرا رسیدن سال نو برنامه‌های بهار فاطمی در فرهنگ‌سرای رازی اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل اروابط عمومی فرهنگ سرای رازی؛ با توجه به تقارن چهار روز ابتدایی نوروز 94 با ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، فرهنگ سرای رازی با مشارکت مهدیه تهران به اجرای ویژه برنامه بهار فاطمی شامل سخنرانی مذهبی، مداحی و حرکت دسته های عزاداری از مهدیه تهران تا میدان منیریه در روز چهارم فروردین از ساعت 9 تا 14 می پردازد.

فرهنگ سرای رازی از پنجم تا سیزدهم فروردین ماه با اجرای نمایش میدانی، سرنا و دهل، نقاشی کودکان، خیابان هنر، رادیو پارک، اجرای مسابقات ورزشی(دوچرخه سواری و پینگ پنگ) با اهدای جوایز به نفرات برتر و مسابقه ماهی گیری در روز دوازدهم فروردین و به مناسبت روز طبیعت آزاد سازی ماهی قرمز در دریاچه رازی، ساخت اشکال بادکنکی، نقاشی خط به ارائه خدمات فرهنگی هنری ویژه شهروندان در بهار فاطمی می پردازد.

همچنین مسابقه عکاسی با عنوان قاب رازی اختصاص به ثبت تصاویر از مجموعه فرهنگی ورزشی رازی با محوریت مهربانی( مهربانی با پرندگان، مهربانی با خانواده، مهربانی با طبیعت) دارد و علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکیfarhangsara Razi11@gmail.com  ارسال نمایند.
کتابخانه رازی در تعطیلات نوروزی به استثنای روز 4 فروردین ماه از ساعت 9 صبح تا 17 به فعالیت می پردازد و نگارخانه فانوس فرهنگ سرای رازی پنجم تا سیزدهم فروردین ماه از ساعت 13 تا 19 با برپایی نمایشگاه تبلور رنگ ها آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان است.

گفتنی است؛ فرهنگسرای رازی با امکانات منحصر به فرد تفریحی ، فرهنگی و ورزشی در روزهای آغازین سال همواره محلی برای بازدید هزاران مسافران نوروزی و شهروندان عزیز تهرانی است.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 55409549 یا سامانه تلفن گویای 1837تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار