پیکان از سد فلامینگوها گذشت و به قهرمانی رسید/ درگیری منجر به عدم اهدای جوایز شد!

دیدار پایانی لیگ برتر والیبال ایران بین دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه برگزار شد که سفید و آبی‌ها باشکست فلامینگوها توانستند به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر دست یابند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم والیبال پیکان با پیروزی 3 بر 2  توانست شهرداری ارومیه را شکست دهد وعنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

این مسابقه نفس‌گیر درحالی به سود پیکانی‌ها به پایان رسید که در ست اول تیم پیکان با نتیجه 25 بر 22 توانست بر شهرداری ارومیه غلبه کند اما در ادامه این تیم شهرداری بود که با نتیجه 25 بر 18 ست دوم را از آن خود کرد و در ست سوم نیز موفق شد با نتیجه 25 بر 20 پیکان را پشت سر بگذارد ولی بازهم در ست چهارم این سفید و آبی‌ها بودند که دوباره نبض بازی را در دست گرفتند و با نتیجه 25 بر 22 توانستند بازی را از دست شهرداری ارومیه درآورند و در نهایت این یاران اکبری بودند که در ست پنجم موفق شدند با نتیجه 15 بر 12 شهرداری ارومیه را شکست دهند و بر روی سکوی نخست بایستند.


شایان ذکراست: برای راه‌یابی به مسابقه فینال یاران جهانگیر سید عباسی در مرحله نیمه نهایی بر تیم والیبال میزان خراسان چیره شدند و یاران پیمان اکبری نیز توانستند از سد تیم شهرداری تبریز عبور کنند.

گفتنی است: پس از پایان این مسابقه به علت درگیری هواداران شهرداری ارومیه با مسئولان حراست سالن به علت اعتراض به سیاست‌های فدراسیون والیبال ایران، مسئولین برگزاری مسابقات مدال‌ها، جوایز و سکوی قهرمانی را جمع‌آوری کردند.
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار