معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر خبر داد

آغاز نظارت بر اجرای طرح ملی نوروزی ایمنی و سلامت سازمان جوانان

معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر گفت: نظارت بر نحوه اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت نوروز 94، از امروز آغاز شده است که براین اساس تمام اقدامات داوطلبان حاضر در این طرح، بررسی می شود

به گزارش خبرنگار حوزه رفاهی باشگاه خبرنگاران، امیر معتمدی معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر ضمن اعلام این خبر افزود: اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت در سطح کشوری، نیاز به ارزیابی جامع دارد که برای این منظور معاونت پژوهشی سازمان جوانان کار نظارت بر این طرح را عهده دار شد و از یک ماه پیش، برنامه ریزی آن را در دستور کار قرار داد.
 
وی ادامه داد: ارزیابان حاضر در این طرح تمام فنون لازم را فرا گرفته اند تا کار ارزیابی و نظارت طرح ملی ایمنی و سلامت ، نسبت به سال گذشته به شکل بهتری انجام شود.
 
معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان تصریح کرد: برای انجام بهتر ارزیابی ها، شاخصه هایی را استخراج کردیم تا شیوه اجرا در تمام نقاط به صورت یکدست باشد. به طور مثال در خصوص چادرهای دوستدار کودک مواردی مانند فضای مناسب برای کودک و اجرای مسابقه های آشتی آشتی و سیاره مهربانی درنظر گرفته شده است.
 
معتمدی گفت: همچنین کارهمیاران و سرتیم ها در خصوص نحوه آموزش و اطلاع رسانی ارزیابی می شود و درکل رویکرد ایمنی و سلامت و نحوه امدادرسانی به مردم موردتوجه قرار می گیرد زیرا رویکرد ما این است که نیروهای مستقر در چادرها براساس رویکرد ایمنی و سلامت به کار آموزش بپردازند.
 
وی خاطرنشان کرد: برای این ارزیابی ها به استان ها اعلام کرده ایم که نحوه انجام خدمات و تسهیلات را به تفکیک هر شعبه به ما اعلام کنند تا علاوه بر ایجاد یک رقابت سازنده برای خدمات دهی بهتر، در پایان طرح ملی ایمنی و سلامت از خدمات شعب برتر تقدیر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: هلال احمر ، نوروزی ، پزوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار