ماسا: احتمال دارد موتور تیم،مانند موتور مرسدس نباشد

فلیپه ماسا باور دارد ‫ویلیامز‬ از موتوری یکسان با ‫مرسدس‬ استفاده نمی‌کند و این کاملاً به نفع ‫فراری‬ است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ماسا در حالی که در رده سوم رقابت خود را در ‫استرالیا‬ آغاز کرده بود، اما در پیت‌استاپ مغلوب فراری سباستین فتل شد و شانس حضور در سکوی قهرمانی را از دست داد.

ماسا گفت: آپ‌دیت‌هایی در زمینه موتور وجود دارد و امیدوارم ما هم آن آپ‌دیت‌ها را داشته باشیم. چون اختلاف ما با مرسدس خیلی زیاد بود. واقعاً امیدوارم که ما هم از همان موتور استفاده کنیم و نمی‌فهمم که چرا نباید آن موتور به دست ما برسد.

وی ادامه داد:مرسدس چرا باید به فراری کمک کند!به همین دلیل ما نیاز داریم که مرسدس بهترین موتور خود را به ما بدهد. باید روی این زمینه کار کنیم. این را می‌دانیم که هر امتیازی که بدست می‌آوریم، چقدر برای ما مهم است.

ماسا اشاره کرد:اگر موتور ما با مرسدس یکسان نباید که ۱۰۰ درصد اطمینان دارم اینطور نیست، چون گفتن این جمله برای ما خیلی سخت است... آن وقت دوست داریم ما هم به آن موتور دسترسی داشته باشیم. چون عدم دسترسی به آن موتور زیاد برای ما خوب نیست.


وی در آخر خاطر نشان کرد:به این توجه کنید که فصل گذشته را ما کجا تمام کردیم و سائوبر الان کجاست. صد درصد قدم‌های بزرگی برداشته‌اند.
به غیر از تایم تک دورهای آنها، به سرعتشان در رقابت نگاه کنید. در آخر فصل گذشته از آنها (فراری) ۱۰، ۱۲ یا ۱۵ کیلومتر در ساعت سرعت بیشتری داشتیم. اما حالا آنها خیلی شبیه به ما هستند و گاهی اوقات سریع‌تر هم دیده می‌شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار