به صورت شبانه‌روزی؛

بیش از 2100 اکیپ، امدادرسانی خواهند کرد

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، همزمان با آغاز طرح امداد نوروزی ۹۴ از مرکز تماس امداد خودرو ایران دیدن کرد و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به هموطنان قرار گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ارتباطات امداد خودرو ایران، بعد از ظهر روز سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۳، رییس کمیسیون صنعت و معدن مجلس در دیدار از بخش های مختلف مرکز تماس شرکت امداد خودرو ایران، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارائه شده، به اهمیت خدمات پس از فروش به ویژه امداد در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی اشاره و خاطرنشان کرد: کنترل و پایش سراسری کلیه خدمات امداد خودرو ایران به امداد خواهان، از نکات حائز اهمیت و از جمله وجوه تمایز این سازمان نسبت به سایر شرکت های خدمات خودرویی است .

وی افزود: خدمات امدادی در ایام نوروز از حساسیت و اهمیت ویژه برخوردار بوده و اولویت شرکت های خدمات امدادی خودرو، می بایست در این روزها ارایه بهترین خدمات  در کمترین زمان ممکن به امداد خواهان باشد .  

در این دیدار، سید علی جعفری مدیرعامل امداد خودرو ایران با ارایه توضیحاتی به معرفی بخش های مختلف مرکز تماس و عملیات از جمله پذیرش، اعزام و کنترل خدمت پرداخت و تاکید کرد که امداد خودرو ایران مانند سایر شرکت های امدادی، در این ایام با تمام قوا در خدمت هموطنان عزیز خواهد بود .

جعفری افزود: در طرح امداد نوروزی سال 1394 بیش از دو هزار و 100 اکیپ امدادی برای خدمت رسانی به هم‌وطنان به صورت شبانه روزی به امداد رسانی و تعمیرات جاده‌ای مشغول خواهند بود.

یادآور می شود طرح ویژه امداد خودرو ایران در ایام تعطیلات نوروزی 94 ، از 25 اسفند 93 آغازشده و تا 15 فرودین 94 ادامه می یابد. هموطنان برای ثبت امداد و اطلاعات بیشتر به صورت شبانه روزی می توانند با شماره سراسری 096440 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار