حواشی بعد از بازی النصر - پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس: با این باخت شرمنده هواداران شدیم

دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و النصر در عربستان با برد میزبان به پایان رسید و بازیکنان از این باخت بسیار ناراحت شدند.

بازیکنان پرسپولیس: با این باخت شرمنده هواداران شدیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، حواشی بعد از بازی پرسپولیس و النصر به شرح زیر بود:
 
بعد از پایان بازی، بازیکنان با ناراحتی وارد رختکن شده و حتی حوصله دوش گرفتن و تعویض لباسهایشان را نداشتند.
 
زمان برگشت اعضای تیم از ورزشگاه به هتل «هالیدی این» ترافیک کمتری بود.
 
بازیکنان بلافاصله پس از ورود به هتل، شام را صرف کرده و برای استراحت راهی اتاق‌هایشان شدند. آنها حتی نای حرف زدن هم نداشتند و می‌گفتند شرمنده هواداران شدیم.
 
ساعت 5 صبح حرکت اتوبوس تیم به سمت فرودگاه ریاض است و ساعت 11 شب زمان بازگشت و ترک جده به سمت تهران است.
 
نژاد فلاح بعد از بازی بسیار ناراحت بود، حرف نمی‌زد، سکوت کرده بود. سر میز شام هم نیامد. درخشان، خوردبین و کادر فنی هم بسیار ناراحت و پکر بودند.
 
علیپور پزشک تیم پرسپولیس در خصوص مصدومیت نوروزی گفت: عضله دوقلوی پشت پایش ضربه خورده و درد دارد. چهارشنبه دوباره معاینه می‌کنیم. احتمالا چند روزی باید فیزیوتراپی کند. شاید بالغ بر 10 روز نیاز به فیزیوتراپی داشته باشد. بعد از معاینه روز چهارشنبه دقیق مشخص می‌شود. مصدوم دیگری نداریم. حاتمی هم روزی دو بار تزریق و مصرف داروی آنتی بیوتیک دارد.
 
رنه هیگوئیتا مربی گلرهای النصر امارات و گلر سابق تیم ملی کلمبیا مورد توجه عکاسان و خبرنگاران بود. روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با وی هماهنک کرد در تهران مصاحبه مفصلی با او داشته باشد که قول مساعد داد. هیگوئیتا و سیلوا سرمربی النصر بعد از بازی با درخشان دست دادند.
 
درخشان در کنفرانس خبری ابتدا به مسوولان النصر و خبرنگاران عربستانی تبریک گفت. زمانی که درخشان به محل کنفرانس آمد، مترجم عربستانی نیامده بود و کنفرانس بعد از چند دقیقه معطلی شروع شد.
 
در لیست بازی، نام درخشان را دیراخشان نوشته بودند.
 
ناظر سنگاپوری بسیار سخت‌گیر و مقرراتی بود و همه مسائل را کنترل می‌کرد.
 
فیصل بن ترکی مدیر عامل النصر تا آخر در جایگاه بود و خوشحال از برد شیرین تیمش. نژادفلاح بعد از پایان بازی به او تبریک گفت و خیلی زود از او جدا شد. نژاد فلاح در حالی که خیلی ناراحت بود به رختکن رفت و سکوت کرد.
 
درخشان بعد از بازی در رختکن ناراحت بود و به مسوول تدارکات گفت: از همراهان کسی در رختکن نباشد. بازیکنان هم سکوت محض کرده بودند.
 
خبرنگاران عربستانی در جایگاه خبرنگاران از هواداران هم شدیدتر شادی می‌کردند.
 
یازده خبرنگار عربستانی بودند که نیمی از آنها گزارش تهیه می‌کردند و مابقی فعالیت خاصی نداشتند.
 
در این گروه؛ پرسپولیس 6 امتیاز، النصر 5 امتیاز، لخویا چهار امتیاز و بنیاد کار یک امتیاز دارند.
 
مدیر بین‌الملل باشگاه النصر به مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: ناراحت نباشید، شما 6 امتیازی هستید، ما 5 امتیازی، هر دو بنیادکار و لخویا را می‌بریم و صعود می‌کنیم.
 
ماساژور تیم در آسانسور پس از صرف شام به بنگر گفت: قبل از بازی گفتی امروز کار سختی داریم. هر وقت بردیم قبل از بازی با حرف‌هایت تاکید داشتی می‌بریم و روزهایی که امیدوار نیستی می‌گویی بازی سختی داریم. بنگر هم گفت: خب النصر تیم قدری است. آنها دو بازی قبلی هم می‌توانستند برنده باشند و با بدشانسی مساوی کرده بودند. النصر صدرنشین مطلق لیگ عربستان است و در خانه بازی می‌کرد.
 
بنگر به روابط عمومی باشگاه گفت: باید در تهران النصر را ببریم. این باخت خیلی برایمان گران تمام شد. خیلی ناراحت کننده بود. آخر سالی شرمنده شدیم، باید جبران کنیم.
 
بعد از بازی برخی از بازیکنان درباره گل‌های خورده و فرصت‌های از دست رفته در نیمه اول با هم صحبت می‌کردند.
 
درخشان در مورد آغاز تمرینات گفت: تمرینات چند روزی تعطیل خواهد بود اما زیاد هم نه.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار