رييس کميسيون برنامه بودجه و محاسبات مجلس:

حمایت از تشکیل شرکت‌های سهامی عام در تحقق سیاست مقاومتی

رييس کميسيون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: نيل به اقتصاد مقاومتي در شرايط کنوني نيازمند فعال شدن تعاوني‌ها و شرکت‌هاي سهامي عام است .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ تاجگردون با بيان اينکه حرکت به سمت اقتصاد مقاومتي در اين شرايط فعلي با فعال شدن تعاونيها و شرکت هاي سهامي عام مقدور است گفت: براي تحقق اقتصاد مقاومتي و بهبود شرايط کشور نيازمند مشارکت مردم در تمام امور هستيم .

وي گفت: توجه به تعاوني‌ها و شرکت‌هاي سهامي عام يعني هدايت نقدينگي مردم در امور اقتصادي که به طور حتم ازهدر رفت منابع جلوگيري خواهد کرد .

رييس کميسيون برنامه بودجه و محاسبات مجلس همچنين گفت: ما در قانون بودجه راهکاري را در خصوص ايجاد فرصت سرمايه‌گذاري براي افراد با يارانه دريافتي خود فراهم کرده‌ايم که به موجب آن مردم مي‌توانند با منابع يارانه دريافتي خود در ايجاد و توسعه پارس جنوبي مشارکت داشته و در نهايت از اين سرمايه‌گذاري سود ببرند.

وي گفت: منابع مالي افراد هر چقدر از طريق سيستم بانکي، سيستم سرمايه‌گذاري، اوراق مشارکت و سيستم خزانه اسلامي و همچنين بورس و تعاوني به جريان سرمايه‌گذاري ورود کند به طور حتم تحقق اقتصاد مقاومتي ممکن خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار