پایگاه خبری تحلیلی سلامت ایمنی و محیط زیست رویکردی تازه در حوزه HSE

پایگاه خبری تحلیلی سلامت، ایمنی و محیط زیست برای اولین بار در کشور با هدف پوشش خبری تحلیلی حوزه مهم HSE راه‌اندازی شده که در آینده‌ای نزدیک افتتاح رسمی خواهد شد.

عبدالمجید رحمانی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی سلامت، ایمنی و محیط زیست در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، گفت: این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز جامعه راه‌اندازی شده و در نظر دارد پل ارتباطی بین دانشجویان، اعضاء هیئت علمی، فعالین حوزه HSE و مردم در سراسر کشور باشد و به صورت علمی و تحلیلی چالش‌های حوزه HSE را رصد نماید.

وی افزود: گام دیگر این پایگاه خبری کمک به فرهنگ سازی عمومی ایمنی کشور است که با بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات متخصصین حوزه HSE در این راستا گام برمی‌دارد و توسط کلیه اعضاء‌ جامعه HSE کشور به تولید و تحلیل اخبار خواهد پرداخت.

رحمانی ادامه داد: این پایگاه خبری از بخش‌های مختلفی همچون محیط زیست، ایمنی و حوادث، علمی و صنعتی، اخبار کاربران، حوادث جهان و بین‌الملل تشکیل شده است و مخاطبان این پایگاه  می‌توانند با عضویت در این پایگاه خبری سوژه‌ها اخبار، عکس و فیلم‌های تولیدی خود را ارسال نمایند.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای بازدید از پایگاه خبری تحلیلی سلامت ایمنی و محیط زیست به آدرس اینترنتی hSEnews.ir www. مراجعه نمایند.



انتهای پیام/

برچسب ها: سلامت ، ایمنی ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار