خبر خداحافظی کی روش از فوتبال ایران سرتیتر برخی خبرگزاری ها شد

امروز که خبر خداحافظی کارلوس کی روش از فوتبال ایران پس از دو دیدار دوستانه با سوئد و شیلی مطرح شد برخی از رسانه ها خبر این جدایی را سرتیتر خبرهای خود کردند.

خبر خداحافظی کی روش از فوتبال ایران سرتیتر برخی خبرگزاری ها شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امروز که خبر خداحافظی کارلوس کی روش از فوتبال ایران پس از دو دیدار دوستانه با سوئد و شیلی مطرح شد برخی از رسانه ها خبر این جدایی را سرتیتر خبرهای خود کردند.

یک پایگاه اینترنتی نوشت: کارلوس کی روش به دلیل موضوعی که او آن را "فشار" عنوان کرد از تیم ملی ایران خداحافظی کرد.


فشارهای زیادی روی این مربی پرتغالی بود و سرانجام پس از تمدید قرارداد هم از سمت خود کنار رفت.

 کی روش کارش را از سال 2011
در ایران شروع کرد و اوج کارش که در جام جهانی برزیل بود پس از مدتی فراز و نشیب  در ایران با مسائلی مواجه  شد و سرانجام کناره گیری کرد.

  کی روش درباره رفتنش از تیم ملی گفت: می‌خواستم ادامه همکاری دهم اما فشار آوردند و در نهایت مجبور شدم که این تصمیم را بگیرم.


مشکل مالی کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران و  لغو اردوهای آمادگی تیم ملی باعث شد شرایط بدی برای او  به وجود آید.

  یکی دیگر از خبرگزاری ها نیز آورده است:هر چند زمان زیادی طول کشید تا قرارداد این مربی پرتغالی تمدید شود ولی برخی فشارها  باعث شد تا فدراسیون فوتبال ایران خبر از خداحافظی او از فوتبال ایران دهد.


این  پایگاه خبری در ادامه نوشت:کی‌روش مدت‌ها است که با فدراسیون فوتبال ایران مشکل دارد و  بارها  نیز بیان داشته است.
حتی کی‌روش پس از بازی برابر عراق عنوان کرده بود داور با این نمایش ضعیف چگونه می خواهد شب بخوابد. این اظهارنظر میزان دلبستگی و تعهدش را به تیم ملی فوتبال ایران نشان می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار