پیگرینی: حذف تیم‌های انگلیس به دلیل فشردگی لیگ جزیره است

سرمربی باشگاه منچستر سیتی بر این باور است که حذف تیم های انگلیسی از لیگ قهرمانان اروپا به دلیل فشردگی رقابت‌های لیگ جزیره است.

پیگرینی: حذف تیم‌های انگلیس به دلیل فشردگی لیگ جزیره استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باشگاه منچستر سیتی در مصاف با بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند و به این ترتیب آخرین نماینده فوتبال جزیره از این رقابت‌ها حذف شد.

اما مانوئل پیگرینی سرمربی باشگاه منچستر سیتی ضمن ابراز تاسف از حذف از لیگ قهرمانان اروپا در این خصوص گفت: ما در ماه فوریه و ژانویه این بازی‌ها انجام دادیم به تلاش زیادی از خود نشان دادیم. واقعا بسیار سخت است که توضیح دهیم چرا باشگاه‌های انگلیسی این گونه می‌شوند و از جام حذف می‌شوند. چرا که بازی‌های لیگ پریمیر موسوم به لیگ جزیره بسیار فشرده است و تیم‌های قوی و ثروتمندی در این دوره از رقابت‌های لیگ حضور می‌یابند که طبع آن این موضوع شرایط را سخت می‌کند سازماندهی در فوریه این بازی را انجام دادیم (در دور رفت) که شرایط بسیار سختی داشتیم و خستگی زیادی را ناشی از رقابت‌های لیگ جزیره متحمل شده بودیم بنا بر این ما بسیار خسته بودیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار