قنبر نژاد در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

ارسال کارت ورود به محدوده طرح ترافیک بعد از تعطیلات/امکانات کارت‌های طرح ترافیک جدید

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: بعد از تعطیلات کارت ورود به محدوده طرح ترافیک به‌ آدرس متقاضیان پست خواهد شد.

ارسال کارت ورود به محدوده طرح ترافیک بعد از تعطیلات/امکانات کارت‌های طرح ترافیک جدید

مصطفی قنبرنژادرئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره آخرین اقدامات انجام شده درخصوص کارت‌های طرح ترافیک، اظهار کرد: مراحل توزیع کارت حمل و نقل عمومی که کارت ورود به محدوده طرح ترافیک محسوب می‌شود، مرحله پاکت گذاری آن انجام شده و پس از پایان تعطیلات، کارت‌های ورود به محدوده طرح ترافیک به آدرس پستی متقاضیان ارسال خواهده شد.

وی ادامه داد: در سال 94 برچسب طرح ترافیک نداریم و به جای برچسب از کارت حمل و نقل عمومی استفاده خواهد شد که این کارت نیز دارای مزایای زیادی است.

قنبرنژاد در ادامه افزود: متقاضیانی که این کارت‌ها را دارند، می‌توانند زمانی که از خودروی شخصی استفاده نمی‌کنند، با پرداخت مبالغی کارت را شارژ کرده و از وسایل حمل و نقل عمومی، مترو و اتوبوسرانی و همچنین در پارکومتر‌ها از ‌آن استفاده کنند.

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: از دیگر مزایای این کارت آن است که متقاضیان با مراجعه به یکی از شعب بانک شهر می‌توانند از این کارت به عنوان کارت عابر بانک استفاده کنند و این کارت در شبکه شتاب فعال است.

وی در پایان تاکید کرد: خبرنگارانی که تاکنون نسبت به تکمیل مدارک جهت دریافت کارت اقدام نکرده‌اند، تا 30 فروردین مهلت دارند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیکی شهر نسبت به تکمیل اطلاعات پرونده خود اقدام کنند که در نهایت کارت ورود به محدوده طرح ترافیک به آدرس پستی خبرنگاران ارسال شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار