فرمول یک:

رنو اعتراف کرد مشکلات به راحتی حل نمی شوند

بعد از اینکه رنو شروعی خوبی در فصل جدید نداشت، اعتراف کرد مشکلاتی که با آن رو به رو است به راحتی حل نخواهند شد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کیات از ردبول به دلیل مشکل گیربکس نتوانست در گرندپری ‫استرالیا‬ شرکت کند و ریکاردو دیگر راننده ‫ردبول‬ هم یک دور عقب‌تر از سایرین از خط پایان گذشت.


به غیر از این، مکس فرشتاپن هم به دلیل مشکلی که برای ‪STR10‬ او بوجود آمد مجبور شد رقابت را نیمه‌کاره رها کند.


رمی تافین از رنو در اینباره گفت: از همان اول هفته با بسیاری از مشکلات مکانیکی و تکنیکی آنهم به صورت ریشه‌ای رو به رو بودیم. هم ردبول و هم تورو روسو با برخی از مشکلات مواجه شدند.


وی افزود:در زمینه استقامت، دنیل (ریکاردو) و مکس (فرشتاپن) مشکل داشتند. اما مشکلات به هم پیوسته نبودند. ما دوست داریم مطمئن شویم که اشکال کار از کجا است.


تافین همچنین در صحبت‌های خود به این موضوع اشاره داشت که بیشترین اشکال موتورهای رنو در طول این آخر هفته، شکایت رانندگان بابت غیر قابل راندن آن بوده است.


او اشاره کرد: بزرگ‌ترین مشکلی که با آن مواجه بودیم این بود که رانندگان احساس خوبی از سواری با اتومبیل نداشتند. رانندگان پشت فرمان حس خوبی نداشتند و این باعث شد امتیازهای زیادی از دست بدهند.
احتمال دارد مشکلات مربوط به برنامه‌نویسی موتورها باشد. این مشکلات به راحتی حل نمی‌شوند. باید کارهای زیادی تا گرندپری مالزی انجام بدهیم و دیگر نباید با این مشکلات رو به رو شویم.

انتهای پیام / 


برچسب ها: فرمول ، رنو ، اعتراف ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار