شهردار ناحیه یک منطقه 9 به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک و تفکیک زباله از مبدا در ناحیه 1 منطقه 9 / طرح کاشت درخت در منازل شهروندان

شهردار ناحیه یک منطقه 9 از اجرای طرح آسمان آبی،‌زمین پاک و تفکیک زباله از مبدا در راستای طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: این طرح در 4 بازه زمانی 15 روزه از اول اسفند لغایت 30 فروردین 94 صورت می‌گیرد.

محمد نیکنام شهردار ناحیه 1 منطقه 9 در گفتگو  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه‌های استقبال از بهار گفت: در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک طرح تفکیک زباله از مبدا همزمان با فرا رسیدن نوروز 94 صورت می‌گیرد. 

همچنین نوسازی غرف بازیافت و برگزاری جشنواره‌های بازیافتی، اسکانهای کارگری و رسیدگی به وضعیت مخازن نیز در دستور کار قرار دارد. 

وی ادامه داد: اهدای گل به مساجد، طرح کاشت درخت در منازل، نهال رایگان به شهروندان مطابق هر سال و اقدامات پارکها نیزدر دستور کار برنامه‌های استقبال از بهار قرار دارد. 

نیکنام در ادامه به دیگر ویژه برنامه‌های این اداره اشاره و تصریح کرد: آذین بندی مناسب با ایام فاطمیه، حذف زواید فیزیکی، نصب پرچمهای مشکلی در میدان آزادی، رنگ آمیزی جداول و پاکسازی نماهای بد منظر از جمله اقدامات زیبا سازی در نوروز 94 است. 

نیکنام افزود: رسیدگی به وضعیت کیوسکهای مطبوعاتی، جمه‌آوری الحاقات، کاهش مزاحمت‌های صنفی مطابق با اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها و برپایی ایستگاه‌های اطلاع رسانی، طعمه گذاری جانواران موذی و توزیع کتابچه و بروشور از جمله اقداماتی است که صورت می‌گیرد. 

شهردار ناحیه 1 منطقه 9 درپایان گفت: برگزاری کلاسهای آموزشی در راستای کمپین آسمان آبی زمین پاک و تفکیک زباله از مبدا، همکاری در اجرای طرح تفکیک مسکونی در شهرکها، توزیع کیسه زباله زیست محیطی تجزیه پذیر در بوستان المهدی و بازرسی واحد فنی خودروهای سبک و سنگین در راستای سند چشم انداز 5 ساله این اداره در دستور کار قرار گرفت. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شهردار ، تفکیک ، زباله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار