خاکپور:

با نظرات کی‌روش کاری ندارم

سر‌مربی تیم ملی فوتبال امید گفت: کی‌روش به عنوان سر‌مربی تیم ملی بزرگسالان می‌تواند هر نظری بدهد ولی من با آن کاری ندارم.

محمد خاکپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران،  افزود: هم اکنون که در مرحله بازی‌های مقدماتی برزیل هستیم اولویت با تیم ملی المپیک است و کالوس کی‌روش به عنوان سر‌مربی تیم ملی بزرگسالان می‌تواند هر نظری بدهد و با این مسائل و حرف‌ها کاری ندارم.
 
وی در مورد رقابت‌های مقدماتی  المپیک تصریح کرد: نفرات تیم  ملی امید از هر لحاظ آماده بازی اول با افغانستان در روز 3 فروردین هستند و کادر فنی و بازیکنان هیچ تیمی را در گروه‌مان دست کم نمی‌گیریم چون در پایان رقابت‌های این گروه  یک تیم به دور نهایی صعود می‌کند.
 
خاکپور اظهار کرد: هدف نخست‌مان صعود به دور نهایی مسابقات مقدماتی المپیک 2016 برزیل است ، در گروه ما چهار تیم حضور دارند که عربستان سطح بالاتری نسبت به سه تیم دیگر دارد.
وی ادامه داد: نگرانی ما از سه تیم دیگر است که شناخت زیادی از آنها نداریم چون بازی‌های تدار‌کاتی مهمی نداشتند و آنالیز زیادی از سه تیم افغانستان، پنال و فلسطین نداریم.
سر‌مربی تیم ملی امید در خصوص حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در ترکیب تیم ملی امید خاطرنشان کرد: به طور حتم علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیم ملی امید در بازی‌های مقدماتی المپیک  حضور خواهند داشت و 72 ساعت قبل از بازی اول با افغانستان به اردوی تیم ملی امید اضافه می‌شوند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار