پس از دیدار با کری؛

ظریف:‌در حال کار روی راه‌حل‌ها هستیم/ جلسه صبح مثبت بود

وزیر امور خارجه ایران گفت: در حال کار روی راه‌حل‌ها هستیم و به نقاط بسیار حساس رسیده‌ایم.

ظریف:‌در حال کار روی راه‌حل‌ها هستیم/ جلسه صبح مثبت بود
به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، وزیر امور خارجه ایران پس از دیدار صبح امروزش با جان کری این دیدار را مثبت خواند و با بیان اینکه صحبت‌های خوبی داشتیم، گفت: در حال کار روی راه‌حل‌ها هستیم و به نقاط بسیار حساس رسیده‌‌ایم.

وی با بیان اینکه برای هر موضوعی یکی دو نکته باقی مانده که علی‌القاعده سخت‌ترین موارد است‌، عنوان کرد:‌در حال حاضر آقای صالحی و مونیز در حال گفت‌وگو هستند و امیدواریم پیشرفت حاصل شود.

ظریف گفت که ساعت 14 دوباره با کری دیدار خواهد کرد.

شایان ذکر است؛ امروز جمعه در ششمین روز رایزنی‌های هسته‌ای در لوزان، هشتمین دور مذاکره بین ایران و آمریکا در سطح وزرای خارجه دقایقی پیش آغاز شد.

در این دور از رایزنی‌ها علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا،‌ معاونان وزرای خارجه دو کشور و هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا حضور دارند.

هشتمین دور این رایزنی‌ها قرار بود ساعت 9:30 به وقت محلی(12 به وقت تهران) در لوزان سوئیس برگزار شود که این دیدار دقایقی پیش با تاخیر آغاز شد.

وزرای خارجه سه کشور اروپایی ظرف امروز و فردا راهی لوزان می‌شوند و به احتمال زیاد نشست وزرای خارجه ایران و 1+5 روز شنبه در این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار